Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2013 16:04 - Отпред, отзад... (` ) !? - да се чудиш- защо?!
Автор: jabalka Категория: Забавление   
Прочетен: 2495 Коментари: 20 Гласове:
26

Последна промяна: 20.06.2013 17:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



  


- 1 -

Тъкачка съм на мисли,
нишки издърпвам от бримки
(Пенелопа - съща...)
в къблета навивам,
събирам цветно, пъстрото
- очаквам!

-2 -
Скъсах своето наследство. На парченца го накъсах! Тръгнах с гордо вдигната глава. Копнеж на гордост, със усърдие и воля, извика, повик в сърцето и печал по (скъсаното ми наследство) ??? ... на тилът ми Бог, очи постави с грижа...парченцата ненужна гордост, за да мога назад да гледам, пред себе си да Виждам! ?

-3 -


То не може и агнето цяло и вълкът сит, все някой е жертва, все някой е вълк...! ... или сит?!

За, да чуете - само, да поискате ... (натиснете- "пауза"
- в случай, че не е свършил предишният клип, а сте полюбопитствали и отделили от красивят Неделен ден, за прочетете и послушате с Мен!:)...(това важи за всичко написано и вградено в този постинг... и помнете , че почитам достойното във Всички Ви...)

!? :)

-4 -


Добра да бъде срещата...! :)
Ще се пошегувам със себе си, за ваша утеха!
Не ми липсва самочуствие...м, да!

Напоследък много сме увесили носове,
тъгуваме не разлистваме,
та за това.

Пази се от жена , която обича ябълки!?! Тя по характер e консервативна... и е като косатките- моногамна, предана и силна!
Ще прогони всеки мъж от постелята си, който не е любимият
- поканен от нея! :)))

- 5 -

      * * *
Отдавна мие бреговете
тази глупава вълна.
Забравила, какво
водата в нея движи?!

Копнежът, да пристигаш
някъде, от където
си отиваш.
       * * *



Здравейте приятели, посетители , споделящи или просто преминали с намигване през моята страничка в Блог. бг. Днес имам повод...?!
Навършвам две години откакто кацнах - една ябълка - понякога, тъжна, понякога засмяна ! Кацнах, тук на тази Поляна!
Започнах с това:
http://jabalka.blog.bg/poezia/2011/06/21/poniakoga-mi-e-samotno.769331
...
(това написах , когато мислех, планирах да бъда тук, сред тези поляни, когато излезе тази публикация , но както всичко в живота , което се случва , докато ние планираме какъв да бъде... така и сега , датата на, която- "навършвам две години" е 21 юни , но сега ще напиша това:
Резонанс от вчера,публикуван днес... в навечерието на личен празник, не по- различен, , но по повод годишнина- на 21.06 - нали?! :)- но тъй като аз, ще споделя, с кое, тя в мен резонира хм, мисля си... да споделя, посипвайки песъчинки- преживяно, там където, както с моята мярка, с Вашата подкрепа да напиша:

"Любовта няма друго желание в себе си , освен да се изпълни."
Х. А. Джубриян

Благодаря, Ви, че прочитате това, което написвам, под буквите , скривам... Всеки от Вас, го прочита с това, което е неговата същност. Всеки притежава своята, пътят ни до там, до нея - всеки от нас, сам избира...

Вървим, крачим, стъпваме
и така до момента,
в който осъзнаем, прочитаме, прочели сме
- вървежа на Дните си!? помнете отварям, допускам, щедър съм, отвън, навътре... после е "~" !!!
Резонанс

Разсъждавам...
снимката, си във ФейсБук,
гледам- човек, мъж, мен, като
- музеен експонат гледа мен...!?

Така ми се пада,
щом като, там, сама
се поставих. ! :)
("...гущеров стремеж...")

Още един подскок,
играта продължава...
- играят децата на дама,
резонанс.

Когато аз преди време
разучавах шрифтове,
над клавиатурата втренчена,
си задавах въпроса:
- Може ли аз , да пиша
на моят език,
а тя, да пише, превежда
- на японски език?!
(след предварително, зададена програма...)

Мисля, че Теоретично е възможно,
след като с човеците се получава...

На, еднакъв език говорят,
разбират, различно!?

Това, не е умишлена вреда!
Просто е - играят децата,
на дама, в летен следобед...
с тибишир играят, и капки дъжд.

Обичам ZAZ! завинаги, - 4aiotgluhar4e - ми я хвърли с обич, благодаря! Обичай!





Рядко пиша в рими, предпочитам - бяло - ще споделя любим автор:

Стефан Цанев - Реквием- "Москва не приема"- част
(...)
Двама съпрузи се гледат с ненавист
през главата на детето си,
спящо между тях
като верига,
готова да заплаче при всяко невнимателно движение.
Заради тях,
заради тях наверно
Москва не приема.
(...)
Къде са децата ни(?)...  имат ли корени(?)... крилата им - вградихме ли в сърцата им стемеж, към летене...(?)
.............................................въпроси, на които всеки избира отговора - но...
- Милост е, Обичай!



Продължавам - с възторгът, в синьото на птиче перо, от(син сняг) разкри ми се, в перото на синигер, но тук ще поставя - изначален маркер, на времето в което е зароден , той е мъдър , ако желаете - прослушайте... с малко, казват , всичкото разбира- обичтта,Тя, не познава граници... тя ще се разтвори в пясък - а , уж била - риф, ха,Пясък, е за своите деца, които като пингвина , с любов и преданост таи в сърцето си, заради тази Обич, тя ще се превърне във вода, в небето ще отиде и там, ще вали и изсипва своята нежност чрез сълза... въху Всички... до като един ден с почуда, ще открие - там където тичала гонила... но чуйте, в случай, че съм отключила Вашето любопитство - аз бих...! :)- натъжава безпределно, но Кръщава(Приятел ми го каза, аз му Вярвам)


Продължавам , смело! Продължавам с отговори - мои , разбира се... тук пред моите Гости, дължа им го защото... те, не ме попитаха, но аз чувствам за свой дълг, да им отговоря:
- отговорът е в клипа...отдолу, само две думи от- цялото
(...)
- обичам, жива!
Бъдете и Вие!




Бързам, към наследство - пристъпвам пъргаво като врабец, с дрезгав глас и кречетало, очите ми видяха - лилия...роди се тази любов, превърнах, я, в подскок, по милост- Обичах, чрез вродената си същност, дислексията, в мен отключи перпспектива...назад да гледам, пред мен да виждам, роди се една единица разум... :) само със себе си се, шегувам- свенливостта, е моя дреха, всички Вас, почитам, защото бързам нямам време за черни мисли , нямам време да осъждам, няма време да съдя - ти мен или аз теб- наричам по невнимание шхуната на капитан блъд , прогнило корито- приятел с грижа за мен , коригира ме - внимателно, на хоризонта изскача факт, той се превръща в мярка за провиждане, в дъжд и тъга - открих - нежност, мълчание, което толкова истини казва в поезия - обикнах , защото отзад напред четем книга, филм, гледаме също еднакво... ако някой детайл , ярък блестящ пропускам то е защото гледам в сянката и не за да ми е мрачно- не, защото там, в силует на "...дъждовно ноктюрно... ", откривам , два , силуета, две периферии , които във въздуха се прегръщат, защото се привличат... да , обаче към двата (свои), полюса се стремят - някъде другаде са...бързам и ппропускам , вероятно, извинете ме, но бързам, трябва да пребродя с обич , назад във времето на моите тъги, за да се приема , за да се обикна, започвам с вечността при цикадите, те раждат вечност, за четирдесет и осем часа, таят я - бог, знае, защо:- пет, седем , тринадесет години...17 също, години... завършвам с "имай достатъчно", това е извор на вдъхновени дни в трудни пътеки - И - започва обратното броене! Подскачам само веднъж , като една пуканка, за де ме видите и Аз,чрез това да Ви кажа:Благодаря!


ВЪРВИМ или тичаме,
ГОНИМ стремежи
- пътят визираме,
блясък, щастливи сме.

За почивка, не спираме-
бързаме- огън в нас , гори ни...
когато в паниката
- вцепенени, свличаме
- тяло, поглед...
ОТКРИВАМЕ:
- Гоненото, търсено
в копнежи- блясък!?
Тихо е приседнало, до коляното ни,
Милва ни и Топли ни... това е ласка.
Ласка е! Обичай!


Само казвам приказката продължава, тя продължава , колкото... толкова...(!)
Винаги можем да се върнем в началото- в песента на всички времена защото - Обич, Благодарност, Напредък в нея Аз откривам... винаги ще се връщам при нея!
Всеки има своята приказка, ще я открие и ще се приютява в нея, колкото, толкова.
Аз само БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ, ЗА ВСИЧКО !!! - за скърбите също, те са Милост!
(казах вече какво е тя, Вие знаете, вече-  какво...(?)





музика:
- http://www.youtube.com/watch?v=YEQBXxfHa3g
- http://www.youtube.com/watch?v=13CxmxUDB5k
- http://www.youtube.com/watch?v=Y-wfk3pY3Iw
http://www.youtube.com/watch?v=Tm88QAI8I5A
- http://www.youtube.com/watch?v=msDyYn81HxY
- http://www.youtube.com/watch?v=bDZlPdXOe7M
- http://www.youtube.com/watch?v=fuUbqKuYwHo
- http://www.youtube.com/watch?v=m5TwT69i1lU

п.п - Изборът на песента, в която всичко започва отначало...до "~",
не е Случаен, там в песента на Луис, има два мисловни тага:
- Тъмното е Свело, Бяло - в Душата, чрез посланието което Излива,
вали Върху Всички- Милост е Обичай!:)






 


Тагове:   отпред,   отзад,   jabalka,


Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gogi6666 - Честит повод! :)
16.06.2013 16:21
Копнежът, да пристигаш
някъде, от където
си отиваш.

-----

Това е прекрасно! Поздрави, Ябълчице! :)
цитирай
2. sestra - Ще дойда пак...
16.06.2013 17:00
тук казваш нещо с много думи, а можеш и с малко. Но явно имаш нужда от всички тези думи и ще дойда пак. Само заглавието ме чуди, само аз ли използвам знака "ябълка", обръщайки се към теб или ... не знам? Не схващам посланието. Само едно убеждение имам - добронамерено е, (`) :)
цитирай
3. megg - " Тъкачка съм на мисли"
16.06.2013 20:36
Топличък шал - изтъкан от мечти и реалност, от пъстри кълбета трептения на душата! Да, продължава приказката, по различни пътеки вървим към нея, през нея; понякога - различни на самите себе си ...
Поздрав за повода! И наздраве за разлистването в обич, Ябълчице мила! :))
цитирай
4. nativan44 - Лчбовта и копнежите, които поражда...
16.06.2013 20:55
ОТКРИВАМЕ:
- Гоненото, търсено
в копнежи- блясък!?
Тихо е приседнало, до коляното ни,
Милва ни и Топли ни... това е ласка.
Ласка е! Обичай!

....

Пожелавам ти го! До безкрай! :)
цитирай
5. mt46 - Поздрав
16.06.2013 21:51
за постинга и за повода!...
С пожелание за здраве, обич, щастливи мигове!...
цитирай
6. tit - ха, а аз те открих преди една!:))
16.06.2013 22:24
Мноооого богато парти!:)))

Още много картини от рая да рисуваш!:*
цитирай
7. lovertosimplicity - "Милостта обича!"
16.06.2013 22:29
"Аз те прегръщам защото Приятел в теб имам, Верен..."

And we remain silent...
цитирай
8. karaiany - Честита годишнина, Ябълчице !...
17.06.2013 01:34
Честита годишнина , Ябълчице !
Този пост е цяла пиеса , дори опера , имайки предвид музиката :)
Явно е нужно човек да се връща и препрочита както казва Сестра , за да осмили посланията в него.
Писано е с много любов . Като житейска изповед е .
Има много докосващи моменти и ние сме благодарни за всичкото споделяне.
Има много доверие и милост в посланията.
Много ми хареса !
цитирай
9. ckarlet - Честито и от мен! И аз от скоро те п...
17.06.2013 07:35
Честито и от мен! И аз от скоро те познавам, но се радвам, че те има!!!
Още много години да ни радваш! Бъди и много щастлива!
цитирай
10. makont - Нямам време за черни мисли,
17.06.2013 10:41
ОБИЧАЙ! Прегръдка от мен мъдро момиче!
цитирай
11. faktifakti - честит празник.
17.06.2013 13:11
изчетох всичко .
вложила си много енергия , любов и мъдрост.
красива чергичка си изтъкала.
за това се иска безмерна търпеливост.
прегръщам те топло.
цитирай
12. elineli - Порастнала си, Ябълчице!
17.06.2013 17:42
Все по златничка и дъхавка ставай. Слънчицето в думичките ти харесвам :)
цитирай
13. brym4ence87 - Специални поздрави, мила Ябълчице!
17.06.2013 23:14
Поводът - любовта е живот! ;-)
цитирай
14. jabalka - sestra - Ще дойда пак. . . тук казваш ...
18.06.2013 10:51
sestra - Ще дойда пак...
sestra написа:
тук казваш нещо с много думи, а можеш и с малко. Но явно имаш нужда от всички тези думи и ще дойда пак. Само заглавието ме чуди, само аз ли използвам знака "ябълка", обръщайки се към теб или ... не знам? Не схващам посланието. Само едно убеждение имам - добронамерено е, (`) :)


=====================================================
Привет Сестричке, ти си ми коректор, да, аз не виждам винаги отпред, затова се въртя на пета пред някой, и той - усетил моята заблуда," фръц", :) и тъй като съм симпатична, ме завърта обратно , както ти понякога правиш, за да се погледна от другата страна - тоест - обективно с грижа. И да , само ти се обръщаш с този знак към мен, и аз щастлива от което защото много, много ми хареса, го грабнах и Благодарих в нарочен пост на тебе! :)
Благодаря Ви, без вашата подкрепа нямаше да мога - напред виждам, гледайки назад!
цитирай
15. jabalka - megg - " Тъкачка съм на мисл...
18.06.2013 11:27
megg - " Тъкачка съм на мисли"
megg написа:
Топличък шал - изтъкан от мечти и реалност, от пъстри кълбета трептения на душата! Да, продължава приказката, по различни пътеки вървим към нея, през нея; понякога - различни на самите себе си ...
Поздрав за повода! И наздраве за разлистването в обич, Ябълчице мила! :))


====================================================
Привет Мила Мила Мегг, ти звъниш в пожеланията и си внимателна когато трябва да вградиш Детайл в обръщение или текст- споделена мисъл! :) Четеш под пръстите на бутонът натиснал копче "старт", а тя пенелопа няма да се откаже да извършва това което живота изисква от нея, тоест, вечер да издърпва нишка , утре за завързва, редно е да го правим , защото един ден, поглеждаме - тихо е приседнало това което сме гонили, тичали , бягали...
Благодаря ти Меггг , без Вашата подкрепа , грижа, аз нямаше да поседна и открия!

цитирай
16. jabalka - nativan44 - Любовта и копнежите, ...
18.06.2013 12:15
nativan44 - Любовта и копнежите, които поражда...
nativan44 написа:
ОТКРИВАМЕ:
- Гоненото, търсено
в копнежи- блясък!?
Тихо е приседнало, до коляното ни,
Милва ни и Топли ни... това е ласка.
Ласка е! Обичай!

....

Пожелавам ти го! До безкрай! :)



====================================

Поздрави и Благодаря nativan44! Топли и с грижа за напред, обичта по Милост спира за да открием, и да Продължим!
Благодаря на Всички Ви, по Милост ,е, Обичащи!

цитирай
17. jabalka - mt46 - Поздрав за постинга и за ...
18.06.2013 12:24
mt46 - Поздрав
mt46 написа:
за постинга и за повода!...
С пожелание за здраве, обич, щастливи мигове!...


==============================================

Благодаря ти Марин! Нека бъде всичко това , което ми пожелаваш утроено, и по много при Теб, защото, когато в Здраве, Обичаме, Винаги ни застига Щастието , Неволно си го Пожелаваме и То Пристига! :)
Да Бъде - за Всички Ви!
Благодаря Ви!
цитирай
18. jabalka - tit - ха, а аз те открих преди една...
18.06.2013 12:48
tit - ха, а аз те открих преди една!:))

tit написа:
Мноооого богато парти!:)))

Още много картини от рая да рисуваш!:*


=======================================

Привет Тит, "Ха", с малки букви ти обичаш да казваш, което по природа вградената във мен черта, превежда в " Ах"! :) Зная, вярвам , че ще разбереш! ?
... Благодаря Ви за всичко, което ми казвате, за да отговоря , без да ме питате- Метличина* , ще бъде моят отговор за Всички Ви , моите почитания!
цитирай
19. jabalka - lovertosimplicity - "Мил...
18.06.2013 13:48
lovertosimplicity - "Милостта обича!"
lovertosimplicity написа:
"Аз те прегръщам защото Приятел в теб имам, Верен..."

And we remain silent...


====================================================
Истина е това , привети за теб- :) ... :(, Милостта - обича, защото се проявява в приятелска прегръдка, Прегръдката е доказателство , за нейното присъствие, нався- къде- където ... където и да се случи!
Благодаря Ви сърдечно, но Всички , че ми помагате да Прегръщам , по милост! :)
цитирай
20. jabalka - karaiany - Честита годишнина, Я...
18.06.2013 14:30
karaiany - Честита годишнина, Ябълчице !...
karaiany написа:
Честита годишнина , Ябълчице !
Този пост е цяла пиеса , дори опера , имайки предвид музиката :)
Явно е нужно човек да се връща и препрочита както казва Сестра , за да осмили посланията в него.
Писано е с много любов . Като житейска изповед е .
Има много докосващи моменти и ние сме благодарни за всичкото споделяне.
Има много доверие и милост в посланията.
Много ми хареса !


===================================================

Благодаря на Всички Ви в твое лице Караяни, за оценката , за милите думи, за това, че отделяте от своето време, за това, че прочитате, това което вграждам, в труда си... уверявам те" Усилията винаги си заслужават"- с комплименти към Стела! :) / ckarlet - Честито и от мен! - Благодаря ти, малкото скоро-то, понякога е по- дълго, зависи от, кой край заставаш! :) / makont - Нямам време за черни мисли, ... Усмивка и прегръдка Маконт, защото , бих казала че си Обичаща, обичта няма време за черни мисли, нали?! :) Благодаря ти! За момичето... не за друго, специален подарък с най - добри чувства - http://www.youtube.com/watch?v=YsNfYUPHt7Y / - faktifakti - честит празник. - Привет Факти! Факт е , Благодаря Ви, и за това , че толкова сте СхВатливи , тъка си аз невидими нишки...като "Тюркоазената" ти котка, а изводите - "Кайче" в твое лице, ги разплита, и така отиваме към поздрави.. най - мили, - http://www.youtube.com/watch?v=s8u8rZpsAVo - напред.. аз , да не се помайвам- / elineli - Порастнала си, Ябълчице! - Благодарение на двете страни в твоето точно око - Ели Нели- в слънце за всички , понякога такъв поглед ме превръща... Благодаря Ви, че от тази светлина , успявам да бъда - " Светла застанах на ..." Най- свели и за Всички! :)) / Бръм, приятелю любезен, в твое лице аз почитам Всички, и Винаги им благодаря, когато имам необходимост , за това например - http://jabalka.blog.bg/muzika/2013/05/12/depeche-mode-enjoy-the-silence.1109450... благодаря Ви! :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jabalka
Категория: Поезия
Прочетен: 650679
Постинги: 311
Коментари: 4838
Гласове: 13507
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031