Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2013 21:10 - Табуретка с четири крака... четвътият е от мен, за вас :))
Автор: jabalka Категория: Други   
Прочетен: 18583 Коментари: 15 Гласове:
26

Последна промяна: 21.08.2013 15:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

-        




...
с отражения и клечки от кутийка за клечки за зъби... отражения и Тео и Нина...


Един разказ, за кибритените клечки, всъщност, може би, може би да, за една игра, за средоточаване, която, се нарича
– „ Хоп-стоп“.

 

Преди време много я обичах, и още играехме вечер или когато искахме да сме заедно, с Тео и Нина... нали помните тези мои приятели , с които аз пътешествам и Ви казах, добро утро, но всъщност това беше кратък, предобраз на дългият от краткият, поздрав в предишният ми постинг, което значи че нямам време или ... други средства, но може би и това е достатъчно за да Ви пожелая на всички мои приятели , четящи или коментиращи или ... всъщност не е особено важно това нещо какво сте вие , аз какво съм , тук на моята страничка аз поставям Тео и Нина и те – играят ... а това е чудесна забава за скучни вечери и когато , ви е скучно може би, може би не, но вие, ще сетите за това, когато  някой такъв-  малко бързащ човек като мен, иска да ви подари една игра и добри пожелания  а, вие какво ще пожелаете на вашите близки ... това , не зависи от мен, а и не ги познавам, както се казва... шегувам се , аз а може би не се шегувам а ви пожелавам да го сторите и вие и да бъдете Щастливи и споделени, "Хоп - стоп" е добро предложение според мен! :)

Поздрави и бъдете усмихнати хора! :)











Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Поздрав и на теб!
26.07.2013 21:47
Лека, усмихната вечер!...
цитирай
2. jabalka - . mt46 - Поздрав и на теб!
27.07.2013 11:18
Добро да бъде и най- добри пожелания! : )))))))))))))))
цитирай
3. megg - Оо, помня тази игра! :)
27.07.2013 12:12
Цялата бях нетърпеливост, която почти винаги събаряше клечките ...
Благодаря за подарения спомен!
Здравей в събота, Ябълчице мила! Хубаво да ти е, със слънце в почивните дни! :)
цитирай
4. sande - Поздрави и усмивки!
27.07.2013 15:50
Хубав и ведър ден през "горещниците"!
цитирай
5. sande - Поздрави и усмивки!
27.07.2013 15:52
Хубав и ведър ден през "горещниците"!
цитирай
6. stela50 - Обичах тази игра ... чудесен спомен ...
27.07.2013 18:26
Поздрав и приятна вечер, мила Ябълчице !
цитирай
7. jabalka - stela50 - Обичах тази игра ... чудесен спомен ...
27.07.2013 21:03

stela50 написа:
Поздрав и приятна вечер, мила Ябълчице !



Поздрави и много се радвам Стела, наистина е рядко мил спомен за мен, и дори и в по- късно време е подходящо забавление, простичко е и достъпно ... :)

Спокойна и в забавление, да бъде вечерта ти!
Мило е че ми гостуваш! Благодаря ти!
цитирай
8. jabalka - sande - Поздрави и усмивки!
27.07.2013 21:08
sande написа:
Хубав и ведър ден през "горещниците"!


Поздраи и усмихнати, и в прохлада, да бъдат почивните дни! :)
Благодаря ти Санде! На юг е доста топличко , но пък хората са гостоприемни , днес направихме визита с моята половинка... много приветливо е с приятели- почти като - хоп-стоп - само , че за възрастни, които всъщност , не съм сигурна до колко , с годините успяваме да бъдем... ! :)
цитирай
9. jabalka - Привет мила Мегг! :) По детски е и чисто нетърпеливостта е толково жизнено чувство , за децата е необходимост, за нас - големите уж, пораснали хора е...
27.07.2013 21:11
megg написа:
Цялата бях нетърпеливост, която почти винаги събаряше клечките ...
Благодаря за подарения спомен!
Здравей в събота, Ябълчице мила! Хубаво да ти е, със слънце в почивните дни! :)



може би , очакване или все едно какво е , Мег, много ти се радвам и благодаря за хубавите и слънчеви пожелания!
Аз ти пожелавам , по детски вдъхновено и препускащо лято! :)))
цитирай
10. ishchel - Спомени детски
28.07.2013 15:49
с усмивка и песен...любима
Поздрави ябълчице!
цитирай
11. karaiany - Хилада усмивки за теб, Ябълчице! ...
28.07.2013 17:21
Хилада усмивки за теб, Ябълчице! :)
Много ми харесаха твойте Тео и Нина.
Никак не е скучно даже, поздрави и от ме! :)
Много свеж шансон , с благодарност!
цитирай
12. makont - И всеки цвят носеше точки,
29.07.2013 11:24
трупаш, трупаш точки... червени, сини, черни... Цветните винаги са повече, като усмивките. Много и слънчеви за теб, Ябълчице!
цитирай
13. jabalka - Поздрави Ани - замених песничкака... :)
29.07.2013 18:46
ishchel написа:
с усмивка и песен...любима
Поздрави ябълчице!


Надявам се да ми гостуваш пак ! :))
цитирай
14. jabalka - Хияада усмивки за теб, Ябълчице! ...
29.07.2013 19:03
karaiany написа:
Хияада усмивки за теб, Ябълчице! :)
Много ми харесаха твойте Тео и Нина.
Никак не е скучно даже, поздрави и от ме! :)
Много свеж шансон , с благодарност!


Привети мривети Караяни! :)
Благодаря за посещението и отзивите!
Шансона замених с кънки на лед , но ... :))
цитирай
15. jabalka - Привети мривети Маконт! :)
29.07.2013 19:06
makont написа:
трупаш, трупаш точки... червени, сини, черни... Цветните винаги са повече, като усмивките. Много и слънчеви за теб, Ябълчице!


Да, да така беше обаче аз и цифри сме малко скарани та по усет изваждах най трудните копия... а по цвят - червени, зелени и сини и жълти даже имаше, но това е положението!
Благодаря и спокойна вечер!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jabalka
Категория: Поезия
Прочетен: 650618
Постинги: 311
Коментари: 4838
Гласове: 13507
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031