Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.06.2013 19:10 - Улицата! Туш, както и да го разбираме, аз така, го усещам.
Автор: jabalka Категория: Видео   
Прочетен: 1907 Коментари: 8 Гласове:
21

Последна промяна: 01.07.2013 09:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



Интересен според мен паралел, връзка с приказката за Пепеляшка, български певец и спортен коментатор! :)



Много естествена реакция според мен, за тогава, а за сега е размисъл.



Не винаги в културата откриваме, почтеност! Това е мое мнение. А, времето има това свойство да се развива в посока напред. Когато следва естественият си ход.




Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Привет!
30.06.2013 20:29
Ти така ли пиеш?... Наздраве!...
цитирай
2. sestra - Размисълът е за това, че както двадесетина години от тогава
30.06.2013 20:47
все си е така и нищо не се е променило, може би дори малко по-зле е сега и за това, че ако сега пак така си остане, ще има поне 200-300 години нататък все така. Обичам "Улицата"!
цитирай
3. lovertosimplicity - Усмихна ме, миличка!
30.06.2013 21:32
Благодаря за което!
Все пак ще е добре Улицата да е част от Пътя!

Приятна вечер.

Рей
цитирай
4. jabalka - Привет и за теб Марине!
30.06.2013 22:54
mt46 - Привет!
mt46 написа:
Ти така ли пиеш?... Наздраве!...


Аз не, аз предпочитам да не пия , особено когато ми е толкова тъжно , както при нея.
И все пак това е само хипербола за един обикновен човешки проблем!
Бъди здрав! :)
цитирай
5. jabalka - sestra - Размисълът е за това, че ...
30.06.2013 23:02
sestra - Размисълът е за това, че както двадесетина години от тогава
20:47
sestra написа:
все си е така и нищо не се е променило, може би дори малко по-зле е сега и за това, че ако сега пак така си остане, ще има поне 200-300 години нататък все така. Обичам "Улицата"!


Поздрави Сестра! :)
Да , хубаво е да се вслушваме в гласът и на улицата, понякога верен за нас, понякога смешен , пак за нас, разбира се , защото нашите уши го чуват този глас...
Понякога когато е представен от шоу, което е хипербола и преувеличено е малко през сълзи... аз съм гледала много пъти тези клипове, може би съм прочитала в тях само това което ми е било нужно , като различна гледна точка , ъгъл, на поглеждане, това субективно.
Припомням само , може би на себе си , че е възможно бягство от тежест в дните.
Благодаря ти !
Спокойна нощ и Успешна седмица! :)
цитирай
6. jabalka - lovertosimplicity - Усмихна ме, ...
30.06.2013 23:06
lovertosimplicity - Усмихна ме, миличка!
[quote=lovertosimplicity]Благодаря за което!
Все пак ще е добре Улицата да е част от Пътя!

Приятна вечер.



Усмивката, понякога е скрита под малко по- различна гримаса. Не знам дали...
Потърсих нещо като път в третият клип, но не зная дали се получи ,
по- скоро не.
Спокойна да бъде и твоята.
цитирай
7. karaiany - Това предаване сигурно е било кл...
01.07.2013 15:01
Това предаване сигурно е било класика при вас и ми беше интересно да видя откъси :)
Времената се менят , но хората не особено. Интересни констатации . За някои неща са нужни стотици години , за да се променят .
Най- голямата промяна според мен е , когато започнем да променяме себе си. Само тогава светът се променя .
Замислящо е , Ябълчице ! :)
цитирай
8. jabalka - Привети мривети Караяни , човеко! :)
01.07.2013 21:49
karaiany - Това предаване сигурно е било кл...
karaiany написа:
Това предаване сигурно е било класика при вас и ми беше интересно да видя откъси :)
Времената се менят , но хората не особено. Интересни констатации . За някои неща са нужни стотици години , за да се променят .
Най- голямата промяна според мен е , когато започнем да променяме себе си. Само тогава светът се променя .
Замислящо е , Ябълчице ! :)


Не му мисли много , това те съветвам... от опит, приятелски!
Послушай една любима мелодия , послушай , друга , която е тъжна... и тогава ще откриеш отговора за това какво да слушаш, какво да виждаш! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jabalka
Категория: Поезия
Прочетен: 653506
Постинги: 311
Коментари: 4838
Гласове: 13507
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930