Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2013 08:45 - Когато един човек , срещтне друг човек - есе за Обичта !
Автор: jabalka Категория: Тя и той   
Прочетен: 6057 Коментари: 12 Гласове:
26

Последна промяна: 03.10.2013 01:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



image




Аз казвам само , че никой от човеците които живеят в обич и толерантност не е... по - важен от другият , който го обича и те се познават винаги, когато един човек срещне друг човек... нищо човешко не е и няма да бъде чуждо за никой , освен за- самият него.  Човек , който е човек, за другият човек и  когато един - мъж , срещтне една жена , то тогава ... кой и по какво право- има право да осъжда, това исконно по право човек, за човека е и мъж , жена , Обич !


Съзерцание Погледа ми преминава
върху пясъчна стена.
Задъхват се в бялото очите.
Векове отлитат като пергамент.
Реките във моретата се вливат.

Ресниците за миг притваряш
очите ти от болка страдат,
боли от снопът светлина.
На вкаменелост
става всяка стъпка...

Взривиха се минутите от пясък.
Безмилостно полираха години
върху малката ми длан,
която претендира за планета
- дом на пясъчният пристан.

Тик, так и клапа...щрак!?


Взирайки се безполезно
в песъчинки,
- минутите са часове!
А мигнеш ли дори
и за секунда,
- преминали са векове!

14.02.2012 г.
 



          
 







Гласувай:
26


Вълнообразно


1. stela50 - Вълнуващо ... чисто човешко ...
02.10.2013 18:00
Обичта ... като философия, чувство, невероятност.
Харесва ми композицията от размисли /с послания и изказ между редовете/,
Съзерцание/ страхотно / и музика ... Хубаво е ... много ...
Поздрави, Ябълчице !
цитирай
2. valeska - Привет!:)
02.10.2013 18:13
Да обичаш, заради самото обичане… Да усещаш другия до себе си!
цитирай
3. jabalka - Благодаря ти! :)
02.10.2013 23:04
stela50 - Вълнуващо ... чисто човешко ...
18:00
Обичта ... като философия, чувство, невероятност.
Харесва ми композицията от размисли /с послания и изказ между редовете/,
Съзерцание/ страхотно / и музика ... Хубаво е ... много ...
Поздрави, Ябълчице !
Поздрави Стела... светличък поздрав,

http://www.youtube.com/watch?v=KvqwezRmYak
цитирай
4. jabalka - Благодаря ти Валес... :) Привет!!!
02.10.2013 23:50
valeska написа:
Да обичаш, заради самото обичане… Да усещаш другия до себе си!



http://www.youtube.com/watch?v=fnaVdV-WlAk&feature=player_detailpage
цитирай
5. jabalka - Поздрави и благодаря !
03.10.2013 00:19
Аз казвам само , че никой от човеците които живеят в обич и толерантност не е... по - важен от другият , който го обича и те се познават винаги, когато един човек срещне друг човек... нищо човешко не е и няма да бъде чуждо за никой , освен за- самият него. Човек , който е човек, за другият човек и когато един - мъж , срещтне една жена , то тогава ... кой и по какво право- има право да осъжда, това исконно по право човек, за човека е ....................................
цитирай
6. lovertosimplicity - Хей, Яби...
03.10.2013 12:09
Мила ми Мила...
Знаеш и кое ме е замисляло често?!...
Как може когато и последната Песъчинка в Пясъчния часовник падне нагоре...
Да го... рестартираш и той отново да потече.

Кажи ми, Мила...
Ти можеш!

И бъди!

Рей/тник/
цитирай
7. makont - Полирани от песъчинките време,
03.10.2013 15:11
пишейки върху бялата стена с длани-мисли историята на човешките ни отношения, между човек и човек, носим Присъдата си. Нашата, не тази над другите. Никой няма право да съди, никой няма право да изисква от другите. Единствено имаме право на Обич, приемаща и даваща. Прегръдки, Ябълчице!
цитирай
8. jabalka - който е човек, за другият човек и когато един - мъж , срещтне една жена , то тогава ... кой и по какво право- има право да осъжда, това исконно по право човек,
03.10.2013 18:11
lovertosimplicity - Хей, Яби...
12:09
Мила ми Мила...
Знаеш и кое ме е замисляло често?!...
Как може когато и последната Песъчинка в Пясъчния часовник падне нагоре...
Да го... рестартираш и той отново да потече.

Кажи ми, Мила...
Ти можеш!

На теб просто винаги само - Благодаря! :)


http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=kWpdrjd2jVw


И бъди!

Рей/Жоро... :))
цитирай
9. jabalka - Мила ми Маконтче , Мили ми Жоро , Рей не си ... !!! :) :) :)
04.10.2013 05:52
makont написа:
пишейки върху бялата стена с длани-мисли историята на човешките ни отношения, между човек и човек, носим Присъдата си. Нашата, не тази над другите. Никой няма право да съди, никой няма право да изисква от другите. Единствено имаме право на Обич, приемаща и даваща. Прегръдки, Ябълчице!


lovertosimplicity - Хей, Яби...
12:09
Мила ми Мила...
Знаеш и кое ме е замисляло често?!...
Как може когато и последната Песъчинка в Пясъчния часовник падне нагоре...
Да го... рестартираш и той отново да потече.

Кажи ми, Мила...
Ти можеш!

На теб просто винаги само - Благодаря! :)


http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=kWpdrjd2jVw


И бъди!

Рей/Жоро... :))


Три Усмивки за всички и .... Бъдете си сисиси !

- http://www.youtube.com/watch?v=KAzV2PxbzvA&feature=player_embedded

цитирай
10. karaiany - Ябълко, това последното е невор...
04.10.2013 09:15
Ябълко, това последното е невороятно!!!
Ще ми се аз да го бях написал...
Чуднооoo!!!
цитирай
11. jabalka - Последното първото , както и да мислим ... и да умуваме с теб...! :)
04.10.2013 23:50
karaiany - Ябълко, това последното е невор...
09:15
Ябълко, това последното е невороятно!!!
цитирай
12. ishchel - По хубаво е
09.10.2013 19:40
отколкото изглежда!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jabalka
Категория: Поезия
Прочетен: 652852
Постинги: 311
Коментари: 4838
Гласове: 13507
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930