Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2016 12:46 - ЗАВРЪЩАНЕ
Автор: jitanosten Категория: Политика   
Прочетен: 1912 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Стига с тази политика, бе! Животът ни мина в лъжи! Огледайте се и вижте, колко малко са истинските неща край нас, колко малко са хората, които обичаме ......!


 

ЗАВРЪЩАНЕ

 

 

В къщата, дето отраснах от малък,

днес се завърнах отново.

Спомних си мама и вкусния залък,

който ядях на готово.

 

Спомних си дългите летни игри,

мирисът на „циганска баница”,

всичките вещи и хора добри,

книгите, с прегънати страници.

 

Отнейде изскочи мойта първа любов,

целуна ме нежно и си замина.

Тогава за нея не бях още готов,

бях на десетина години.

 

А после тъй бързо тръгнаха  дните,

все хубави, интересни.

Бях млад и тогава вече жените

превземах бързо и лесно.

 

Огледах мойта стая варосана, бяла,

погалих леглото си старо.

Преди да си иде го беше застлала,

мама с едно детско одеяло.

 

И се почувствах по-беден от всякога,

много по-уплашен, защото

с дните и нощите минали някога,

се извървя и живота ми!

 

                                                                            Красимир  Бачков




Гласувай:
6


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jitanosten
Категория: Политика
Прочетен: 1430378
Постинги: 936
Коментари: 767
Гласове: 1551
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031