Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2013 11:53 - " Адажио"
Автор: jabalka Категория: Поезия   
Прочетен: 1979 Коментари: 10 Гласове:
19

Последна промяна: 27.08.2013 08:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                           

"Развален Телефон... с по добрият - Диалогов прозорец! :)





Напред, напред и някъде, където исках да бъда...
но не съм, защото разговаряме...


И така се пожелава Добро утро и щастлив вторник, най- весело и компилация... !?:)

( Диалогов вариант... )

* * *
Тя:
- Вървя си аз и хоп,
звъниш ми... ей сега да... прехвърля
свободната ръка... готова съм!
Е, как си ? Как така...?
Той:
- О, много добре съм си...
но исках да ти кажа...
ха, ха толкова време мина...
Хей, така изниза се неусетно
и сега отново се видяхме...
хм (покашля се)... мислиш ли,
че можем да се срещнем,
да си спомним...?


Тя:
- Това, което преживяхме?!
Той:
- Да! Мисля, че ще можем...!

Тя:
- Това, не бяхме ние, каквито сме сега...!
И - не!
Категорична съм...!?
Тогава, бях "храбра, храбра лодка...",
а ти - "бурно море..."!
Сега съм - пазител на надуваеми стени...!


Той:
- Моля!?

Тя:
- В басейн съм - надуваем
и се въртя все вътре,
не бушувам, за да не прелее...
сега, като спомена...?!


Той:
- Да, да, мисля и съм сигурен,
че искам да те видя!

Тя:
- Хайде... нека, да попитам
- " Как са децата, моля... ?! :) "


Той:
- Добре са, но аз не съм... !

Тя:
- Та, те са прекрасни и всичко,
което бяхме...Ние!

Той:
- Но, не са Наши...!

Тя:
- Да... "храбрата лодка"- отплува!

Той:
- Никога не съм бил "бурно море"!
За да искрят очите ти и падат звезди,
и луни в краката ти,
за да плуваш, сред приятели...!?
Но аз никога не съм бил море бурно!
Извършвах - чудеса, от тебе окрилен
и в шепи донасях ти - земи и морета
- заради искрите в очите и... но аз не съм бил...!


Тя:
- Ето, виждаш ли!
Трябваше, да, те попитам за децата ти,
за да разбереш, че си "Бурно Море",
и да не пожелаваш да ме, видиш пак...
защото аз в кръг се въртя,
в надуваем басейн и внимавам...
да не прелея!
Хайде, поздрави децата!
Ще се чуем някой ден, ако не ни
... е покрила завивката зелена на Земята...
но пък тогава, ще порим въздуха и дните
с крила на птица и небесната шир,
ще ни бъде дом!
Не е ли Прекрасно...?!

26.08. 2013





 



     музика: Paganini by Vasko Vassilev





Гласувай:
19



1. travell - :)
26.08.2013 12:25
съвсем се обърках и аз :)
цитирай
2. jabalka - Привет! :)
26.08.2013 12:38
travell написа:
съвсем се обърках и аз :)


Той Васко е велик импровизатор...?!
Приятен ден и вечер!
цитирай
3. sestra - Не.
26.08.2013 20:27
Не е прекрасно. "В някой друг живот" - това звучи изключително цинично. Но хората са само смешни, затова най-добре да се приучат на усмихване, то толкова им подхожда.... Точно като Васко :)
цитирай
4. jabalka - Не , Сестра , друг живот от "развален телефон" с усмивка към...
26.08.2013 22:59
sestra написа:
Не е прекрасно. "В някой друг живот" - това звучи изключително цинично. Но хората са само смешни, затова най-добре да се приучат на усмихване, то толкова им подхожда.... Точно като Васко :)



Управляващите главни синоптици, време дъжд, средства за почистване, - паразити, лоша миризма... не не това не би могло да не - се замени в моята публикация - със зелени , мечти, небосвод, дъга... ! :)

Благодаря ти!
Наистина светло синьо, ти и всеки нормален оптимист от нас мечтае за... синьо
http://www.youtube.com/watch?v=2wOx2AyE66s

цитирай
5. henzelski - На мен пък
27.08.2013 06:57
много ми хареса диалога,
Ябълчице превъзходна!
цитирай
6. jabalka - Ето , това се казва стихо- диалог...
27.08.2013 08:19
henzelski написа:
много ми хареса диалога,
Ябълчице превъзходна!


Добро утро ! и поставям правилната песен в линковете , Ютуб! :)
цитирай
7. sestra - Не е прекрасно. "В някой друг ...
27.08.2013 09:09
jabalka написа:
sestra написа:
Не е прекрасно. "В някой друг живот" - това звучи изключително цинично. Но хората са само смешни, затова най-добре да се приучат на усмихване, то толкова им подхожда.... Точно като Васко :)



Управляващите главни синоптици, време дъжд, средства за почистване, - паразити, лоша миризма... не не това не би могло да не - се замени в моята публикация - със зелени , мечти, небосвод, дъга... ! :)

Благодаря ти!
Наистина светло синьо, ти и всеки нормален оптимист от нас мечтае за... синьо
http://www.youtube.com/watch?v=2wOx2AyE66s



Разбрала си ме много добре, (`). Защото съм прозвучала рязко в предния си коментар, но бих ли имала такава неподправена емоция в реакцията, ако текстът ти беше лош. И находчив, и точен диалог :) Благодаря за поздрава, ще си го чуя да ми върви цяла ера...;) (макар да съм го гледала и много ценя неговата личност и история)
цитирай
8. jabalka - sestra - Не е прекрасно. "В някой друг ... 09:09
27.08.2013 09:24
sestra написа:
jabalka написа:
sestra написа:
Не е прекрасно. "В някой друг живот" - това звучи изключително цинично. Но хората са само смешни, затова най-добре да се приучат на усмихване, то толкова им подхожда.... Точно като Васко :)


Да ти върви по вода , и , цяла ера... Благодаря ти Сестра! от една (`) Усмивки!


Управляващите главни синоптици, време дъжд, средства за почистване, - паразити, лоша миризма... не не това не би могло да не - се замени в моята публикация - със зелени , мечти, небосвод, дъга... ! :)

Благодаря ти!
Наистина светло синьо, ти и всеки нормален оптимист от нас мечтае за... синьо
http://www.youtube.com/watch?v=2wOx2AyE66s



Разбрала си ме много добре, (`). Защото съм прозвучала рязко в предния си коментар, но бих ли имала такава неподправена емоция в реакцията, ако текстът ти беше лош. И находчив, и точен диалог :) Благодаря за поздрава, ще си го чуя да ми върви цяла ера...;) (макар да съм го гледала и много ценя неговата личност и история)

цитирай
9. stela50 - Здравей, Ябълчице ... слушам музиката ,
27.08.2013 22:43
чета диалога и ... сякаш съм го преживяла,
или може би - сънувала ... по-вероятно - и двете...
Много ми хареса, почувствах го ...
...Но аз никога не съм бил море бурно!
Извършвах - чудеса, от тебе окрилен
и в шепи донасях ти - земи и морета
- заради искрите в очите и... но аз не съм бил...
Понякога в мислите и сърцето случванията
са по-прекрасни, дори и да не са се случвали...

цитирай
10. jabalka - Добро утро от днес и най- светли пожелания Стела!
29.08.2013 06:29
stela50 написа:
чета диалога и ... сякаш съм го преживяла,
или може би - сънувала ... по-вероятно - и двете...
Много ми хареса, почувствах го ...
...Но аз никога не съм бил море бурно!
Извършвах - чудеса, от тебе окрилен
и в шепи донасях ти - земи и морета
- заради искрите в очите и... но аз не съм бил...
Понякога в мислите и сърцето случванията
са по-прекрасни, дори и да не са се случвали...




Много мило и много ретро коментар, аз изказвам своите вълнения, политически комбинирани с лични преживяни... хронология - житейска и същевременно присъща на всеки от нас ! Вярвам и Обичам!

Доброто пожелание е достатъчна причина да обичаме родината и личните обичани спомени , те част от историята ни... лични и точно поради това не са "вчерашен" Вестник! :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jabalka
Категория: Поезия
Прочетен: 650711
Постинги: 311
Коментари: 4838
Гласове: 13507
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031