Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2013 19:06 - Видях и пожелах си в стих... дано !
Автор: jabalka Категория: Поезия   
Прочетен: 2252 Коментари: 15 Гласове:
31

Последна промяна: 14.08.2013 11:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg






Дъжд


Излезте от топлите си меки стаи!
Престанете да стъпвате по скърцащите си паркети!
Пошляйте се по мокрите улици...

Вдигнете лице!
Вдигнете го бързо
и нека да бъде - усмихнато!
Небето вали.
Изсипва отгоре ни
своите нахални сълзи.

Тежките капки
проникват навсякъде.
Попиват, изпълват
сетивата ми - цялата ми същност.
По ходилата ми пониква трева...
- зелена и нежна!

Шепне, пъпли и прегръща
- моите крака и крехката ми същност!
Небето изсипва своите сълзи
тревата ги изпива
- расте и нежният и шепот
в мен попива...

Ударите върху моето тяло,
ръце и ходила са меки!
Тя ме спаси!
Тревата, която е толкова нежна...


Дъждът наоколо спря,
но някъде в мен вали.
Пия от сълзите му
и се стремя нагоре,
за да се слея...
Дъжд!




Тагове:   дъжд,   пожелание,   jabalka,


Гласувай:
31



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valeska - Привет!:)
13.08.2013 19:48
Нежна струна си ти, Ябълка и звучиш красиво. Тези твои усещания са ми много близки.
"Тя ме спаси!
Тревата, която е толкова нежна..."
цитирай
2. faktifakti - дъждът отмива.
13.08.2013 21:26
излезте от меките си топли стаи - много точно казано.
цитирай
3. mt46 - Поздрав!
13.08.2013 22:29
Дъжд не е валял отдавна... Суша...
Лека вечер!...
цитирай
4. анонимен - Хубава картинка!!!
14.08.2013 07:56
Хубава картинка!!!
цитирай
5. jabalka - Добро Утро! Куш, Кушел, Мускетар е твоят нов , стар аватар ! :))
14.08.2013 08:11
kushel написа:
Хубава картинка!!!



Благодаря за краткият, но изключително приятен и точен Коментар!
цитирай
6. jabalka - Поздрави и от мен! :)
14.08.2013 09:10
mt46 написа:
Дъжд не е валял отдавна... Суша...
Лека вечер!...


За теб и от мен - добро пожелание за Дъжд!
Сушата за зеленчуците е много лошо нещо...
но аз вярвам в доброто естество на всеки от нас и за теб и за мен и за Всички успех, здраве и много да Обичате - Децата, Младите вече знаят завета на своите родители , моят син слуша - ше , " Рамщайн", "Металика", "Стрийт оф дъ Санфранциско" е група , която аз слушам с удоволствие , но за две три песнички , които са хем , ска, реге, хем , рап, траш метъл или пънк, ... :))) Добро и Здраве и Добро Настроение за Вас и за Всеки един от Нас... Човеци сме! :)
цитирай
7. sestra - Колко хубаво! изпълнено с добра воля пожелание :)
14.08.2013 09:56
Точно така се чувствах, нямах желания, оставих се в желанието, което ме е породило.
цитирай
8. jabalka - Благодаря ти Сестра!:)
14.08.2013 10:18
sestra написа:
Точно така се чувствах, нямах желания, оставих се в желанието, което ме е породило.


Човешкото е естество е много велико и добро , породеното в добро от човека за да се роди отново той... Човекът в Добро!
Поздрави и най- добри пожелания! :))
цитирай
9. jabalka - Добро утро Факти! Много ми е драго!
14.08.2013 10:19
faktifakti написа:
излезте от меките си топли стаи - много точно казано.


Благодаря ти! :)
цитирай
10. jabalka - Тревата ще бъде спасена със Дъжд! :))
14.08.2013 10:21

valeska - Привет!:)
valeska написа:
Нежна струна си ти, Ябълка и звучиш красиво. Тези твои усещания са ми много близки.
"Тя ме спаси!
Тревата, която е толкова нежна..."


Благодаря ти за тази сърдечна подкрепа! :)
цитирай
11. didoignatov - Много свежо, Ябълчице!
14.08.2013 11:16
Това, с тревата.., ще се направя, че не го разбирам :)))

п.с. Мен в понеделник ме валя малко.
Беше приказно.
цитирай
12. jabalka - Привет Дидо! :) Това е цитат от тревата, Метафора или да не обяснявам какво и по как се ...
14.08.2013 11:43
" Шепне, пъпли и прегръща
- моите крака и крехката ми същност!
Небето изсипва своите сълзи
тревата ги изпива
- расте и нежният и шепот
в мен попива..."

използва в поезията, всъщност хайде да си поговорим, става ли ако имаш време... а аз ще ти напиша само че моята поезия не е професионална а само хиперболизирам, и ... използвам литературните похвати, за да си представям едни картини , които са валидни за човек с фантазия и прекрасно чувство за хумор и така моите поздрави и най- усмихнати поздраВления за теб Дидо! Та ти си си и поет и всичко , което трябва да бъдеш ! :))

Хей така по детски си изпроси комплимент от мен, разбира се с приятелски чувства и само толкоз...
цитирай
13. makont - Дъждът, понякога ме кара да пониквам,
14.08.2013 14:01
понякога излитам. И с теб е така! Прегръдки, дъждовна...
цитирай
14. megg - Красотата и пълнотата на света,
14.08.2013 14:42
които ни изпълват и възраждат ... небето, тревата, дъждът ...
Светла картина си нарисувала, Ябълчице мила!
Усмихната прегръдка! :)
цитирай
15. jabalka - Красотата е и в музиката и текстът на ЗаЗ - Нали Мегг! :))
14.08.2013 19:17
megg написа:
които ни изпълват и възраждат ... небето, тревата, дъждът ...
Светла картина си нарисувала, Ябълчице мила!
Усмихната прегръдка! :)


Прегръдки и благодаря за това, че сподели сърдечност! :)
цитирай
16. jabalka - Привет и от мен Маконт! :))
14.08.2013 19:18

makont - Дъждът, понякога ме кара да пониквам,
makont написа:
понякога излитам. И с теб е така! Прегръдки, дъждовна...


Дъждовна и прегръдка и поздрави за теб ! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jabalka
Категория: Поезия
Прочетен: 653010
Постинги: 311
Коментари: 4838
Гласове: 13507
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930