Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2013 12:48 - Булат Окуджава! Не е забравен, покой за душата му!
Автор: jabalka Категория: Поезия   
Прочетен: 2327 Коментари: 14 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Почти нищо няма да напиша, само ще кача видеоклип.
Запис от концерт, негов , концерт, "на живо", както е прието да се казва...
но толкова много истини открих, аз в неговото поведение, текстът на песента, в ръцете му , които свирят и в очите му, които гледат... тоолкова много са тези неща!
Пожелавам Ви светли почивни дни!






Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Ябълчице!
20.07.2013 13:26
Прекрасна песен, благодаря, че ми припомни! Уникален запис!
Светло и радостно лято! :)
цитирай
2. jabalka - malchaniaotnadejda7 - Здравей, Ябълчице! Здравей и привет и за теб Надя!
20.07.2013 15:21
malchaniaotnadejda7 написа:
Прекрасна песен, благодаря, че ми припомни! Уникален запис!
Светло и радостно лято! :)


Светло да бъде и в здраве и лятно, и синьо, и колкото хубости открием в него и топлина, толкова ще съхраним за по- студените хубост, които са зимни , октомрийски или декемрийски или всесезонни, но за перманетновлюбените в живото- топлото и живо нещо наречено живот - няма никакво значение , дали е зима или лято, защото те във всичкото и всичко откриват - Пролет или пролетта на музикалното произведение "Четирите Сезона" на Вивалди... а, аз все още пиша на български език, защото се намирам там където е моята Родина, къде да намираме родината си... това и децата , го знаят! :)

Благодаря ти Надя , бъди с възторг в дните си!
цитирай
3. megg - Много, много хубава песен!
20.07.2013 16:05
И - обичана!
Благодаря ти, Ябълчице мила!
Прекрасни дни ти желая, дано радостта и светличкото са все с теб! :)
цитирай
4. valeska - Песните му останаха съвременни и ...
20.07.2013 16:21
Песните му останаха съвременни и въобще няма да остареят. Поздрав!
цитирай
5. jabalka - megg - Много, много хубава песен! Да, Мегг, но и лична и обща... мелодия и послания, които...
20.07.2013 18:04
megg написа:
И - обичана!
Благодаря ти, Ябълчице мила!
Прекрасни дни ти желая, дано радостта и светличкото са все с теб! :)


всъщност, който трябва и вижда и чува!
А аз, ти пожелавам в човешки и жизнено важен план, много радости и творчески успехи!
Слънчева Неделя! :)
цитирай
6. jabalka - valeska - Песните му останаха съвременни и ... Привет valeska ! :)
20.07.2013 18:06
valeska написа:
Песните му останаха съвременни и въобще няма да остареят. Поздрав!



Радвам се на гостуването ти!
Много... даже и още, даже и повече, "Шарик" ми е любима! :)

Много сини мечти и добрини ти пожелавам!
Мила.
цитирай
7. karaiany - Казва много, права си Ябълчице. ...
21.07.2013 11:44
Казва много, права си Ябълчице. Стига да можеш да чуваш.
Много е хубаво!
цитирай
8. jabalka - Добро утро Адриан, къде се загубихме ние с теб приятелю...
21.07.2013 12:39
karaiany написа:
Казва много, права си Ябълчице. Стига да можеш да чуваш.
Много е хубаво!



А този който пита намира и така чува истини , когато му се говорят, едни такива приказки за " Шнорхел за подводно плуване, а те камъчетата са деца на пясъка... "
Това, го знаят и децата!
Хайде успешен ден и обед, и вечеря с добро утро започвам днес, навсякъде и тук и където е нужно , защото да започваш с добро и усмивка , когато говориш за "Покой и нерв в ръцете на Булат Окуджава... " това значи , че аз за себе си съм открила какво чувам, и затова , вярвам в доброто начало на деня, и в доброто пожелание, и в добро утро , но с кого ще пиеш кафе и дали, да бъде синьо, или да бъде горчиво, или да започва със " Салю"; то това зависи от , къде и как си избрал, да отпиеш първата глътка, когато , тогава... а сега приятен ден от мен и Добро Утро по Обед! С усмивка! :)
Мила
цитирай
9. mt46 - Благодаря!
21.07.2013 13:13
Добър, ведър ден и на теб!...
цитирай
10. jabalka - Добро Утро Марине! Да бъде добра и седмицата и дните!
22.07.2013 08:11
mt46 написа:
Добър, ведър ден и на теб!...


Радвам се че ми гостуваш!
Благодаря ти за пожеланията и успешна! :)
цитирай
11. makont - Насладих се!
22.07.2013 13:22
И светла нова седмица за теб и усмивки, естествено!
цитирай
12. jabalka - makont - Насладих се!
22.07.2013 16:41
makont написа:
И светла нова седмица за теб и усмивки, естествено!



Привет Маконт! Радвам се , че се отбиваш, насладата е отделно от благодаря ти!:)
Пожелавам ти успешна седмица! И най- добри нещица! :)))
цитирай
13. stela50 - Хубаво ... любимо ...
22.07.2013 20:26
Благодаря, Ябълчице ...
Добри и светли дни !
цитирай
14. jabalka - Привет Стела! Радвам се на визитатат ти! :) Размислящо е... :)
22.07.2013 20:56
stela50 написа:
Благодаря, Ябълчице ...
Добри и светли дни !



Има и доза тъга, малко горчивина в това изпълнение и при този музикант и поет, Булат Окуджава, но в просбата и в текста , който аз не съм чела в оригинал , откривам мъдрост, а това е лична нотка откровеност, която при мен е водеща в този случай, и всъщност Благодаря Ви на всички , за вниманието и за споделеното с мен, трудна тема за коментиране, която Вие всички правите поносима със това , че прочитате, слушате, гостувате в страницата ми... говори за вашето добро отношение, и моите почитания и благодарности, Пожелавам на всички успешна и вдъхновена седмица! Останалото не зависи от мен! Добрини за всички Ви!
Мила.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jabalka
Категория: Поезия
Прочетен: 653386
Постинги: 311
Коментари: 4838
Гласове: 13507
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930