Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2012 12:37 - инсталация
Автор: jabalka Категория: Поезия   
Прочетен: 4383 Коментари: 30 Гласове:
15

Последна промяна: 16.07.2012 16:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Правя инсталации
в градината,
като Салвадор Дали
в картините...?!

Своята обърканост
на вила забождам,
високо издигам я
- да я Видя...?!

Любовта си
поставих под стъкло
- съхраних я...?!

Стремежът ми,
моите мечти
в писмо написах ги,
в мехурче затворих ги...?!

- Летя...
Не са крила ръцете ми,
да ли?!

16.07.2012

П.П Искам да споделя тези си мисли с Вас:
Моцарт е написал тази великолепна хармония във време на драми и страсти човешки...мисля си, че изкуството е над всичко и е не преходно! Долита и посещава тези, които имат нужда от него...за да продължат, да оставят следите си във времето и извън него...там където ще ги видят!
Чрез изкуствата можем да направим дните по-добри,
не подценявам хляба...но изкуството е за моментите в които душата е смутена, моментите в които очакваме- Спасение!






Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. faktifakti - Изкуството облагородява.
16.07.2012 13:26
Няма ли и снимки от творенията ти на вилата. Крила са ръцете ти, само ти си мислиш, че са ръце.
цитирай
2. gocho52 - Аз правя водоскоци...
16.07.2012 13:26
"Кой не скача е червен!"
цитирай
3. casus - !!!
16.07.2012 13:26
"...Чрез изкуствата можем да направим дните по добри, не подценявам хляба...но изкуството е за моментите, в които душата е смутена, за моментите, в които очакваме Спасение! "

Блажени са ония, които са преживяли такива съкровени моменти в досег с Изкуството...
цитирай
4. jabalka - Благодаря ти ...:) - Няма...те са в мислите ми , тя и тъгата не съществува извън тях...
16.07.2012 13:29
faktifakti - Изкуството облагородява.
13:26
Няма ли и снимки от творенията ти на вилата. Крила са ръцете ти, само ти си мислиш, че са ръце.
цитирай
5. jabalka - Привет! Скачам аз скачам - пропуснал си да ме видиш... Благодаря и на теб...!
16.07.2012 13:31
gocho52 - Аз правя водоскоци...
13:26
"Кой не скача е червен!"
цитирай
6. jabalka - Привет и на теб - о, аз съм старомодна ...плача когато слушам Мария Калас...наистина спасява дните ми !
16.07.2012 13:33
casus - !!!
13:26
"...Чрез изкуствата можем да направим дните по добри, не подценявам хляба...но изкуството е за моментите, в които душата е смутена, за моментите, в които очакваме Спасение! "

Блажени са ония, които са преживяли такива съкровени моменти в досег с Изкуството...
...................................................................................................................

Благодаря за това , че си съпричастен!
цитирай
7. daan - АХ ТИ!!!
16.07.2012 13:56
Любовта си
поставих под стъкло
- съхраних я...?!

Стремежът ми,
моите мечти
в писмо написах ги,
в мехурче затворих ги...?!
ПРЕКРАСНО:)
НЕЖНО МИЛО:)
БИДИ МИ ПОЗДРАВЕНА И ВЕСЕЛА:))
цитирай
8. jabalka - Благодаря ти daan ! Поздравена се и чувствам...Развесели ме!
16.07.2012 14:08
daan - АХ ТИ!!!
13:56
Любовта си
поставих под стъкло
- съхраних я...?!

Стремежът ми,
моите мечти
в писмо написах ги,
в мехурче затворих ги...?!
ПРЕКРАСНО:)
НЕЖНО МИЛО:)
БИДИ МИ ПОЗДРАВЕНА И ВЕСЕЛА:))
цитирай
9. jabalka - Ето нещо което е в следствие на много слаб контакт с изкуството...
16.07.2012 14:44
През страничката ми преминаха едни топчета пин- понгови които ме наказаха със минуси - добре обаче се аргументирайте ...
Очаквам отговори и за да не сте анонимни ще напиша имената Ви - защо ли слагам главна буква...
- eveal , nivela, pin , buhalyt , до като чакам да ми отговорите ще послушам ето това :
- http://www.youtube.com/watch?v=7K6YTjuqgBQ
Уверявам Ви че е фантастично и облагородяващо !
цитирай
10. malchaniaotnadejda7 - :) Привет, Ябълчице! ~
16.07.2012 15:33
Това не е инсталация, а поетичен хепънинг! Щом Дали се появи... Да<->ли ще видя и сянката на великата Гала?:) Поздрави и морски бриз от мен!:)(: По-скоро ми звучи по Бунюел с онзи при~ вкус от "Дискретният чар на буржоазията"! (край на цитата) Прегръдки!:) ~
цитирай
11. jabalka - Оле, лее...! По този начин само ти можеш...и Да - много ме зарадва!
16.07.2012 15:41
malchaniaotnadejda7 - :) Привет, Ябълчице!
15:33
Това не е инсталация, а поетичен хепънинг! Щом Дали се появи... Да<-> ли ще видя и сянката на великата Гала?:) Поздрави и морски бриз от мен!:)(: По-скоро ми звучи по Бунюел с онзи при вкус от "Дискретният чар на буржоазията"! (край на цитата) Прегръдки!:)
.......................................................................................................................

За Гала - велика жена !
Прегръдки за теб и прегръдки на морето от мен, неузрялата Ябълка на ливадата...! :))

П.П. Това е за теб!!! -
http://www.youtube.com/watch?v=0RiOASHx9q4&feature=BFa&list=PLDEBF027E55F5096E
цитирай
12. malchaniaotnadejda7 - 11. jabalka - Оле, лее...! По този начин само ти можеш...и Да - много ме зарадва!
16.07.2012 15:55
jabalka написа:
malchaniaotnadejda7 - :) Привет, Ябълчице!
15:33
Това не е инсталация, а поетичен хепънинг! Щом Дали се появи... Да<-> ли ще видя и сянката на великата Гала?:) Поздрави и морски бриз от мен!:)(: По-скоро ми звучи по Бунюел с онзи при вкус от "Дискретният чар на буржоазията"! (край на цитата) Прегръдки!:)
.......................................................................................................................

За Гала - велика жена !
Прегръдки за теб и прегръдки на морето от мен, неузрялата Ябълка на ливадата...! :))

П.П. Това е за теб!!! -
http://www.youtube.com/watch?v=0RiOASHx9q4&feature=BFa&list=PLDEBF027E55F5096E

:) За мой срам съм в София, но ти пращам морски бриз!...:) Амок! Ако Бог даде - ще видя морето наесен... Тогава обичам. Когато е тихо... Благодаря ти, Ябълчице, ще си го чуя довечера - с чаша бяло вино и тост - За теб!:)

ps Тоска! Благодаря ти... Обичам тази творба на Пучини. Обожавам я!:)
цитирай
13. jabalka - Да ! Ама и аз съм една...Ябълка...на ливадата:)
16.07.2012 16:03
Човек винаги когато пожелае да изпрати "Морски бриз" на някого , трябва да изпрати, а този за когото е ... е нужно да го приеме ...!
Усмихнат ден!
Благодаря ти !- \ с бяло вино...!\
цитирай
14. анонимен - Да, добро напомняне, jabalka ;)
16.07.2012 16:05
Ars longa, vita brevis. Поздрави!
цитирай
15. jabalka - Благодаря ти gogi6666!
16.07.2012 16:11
gogi6666 - Да, добро напомняне, jabalka ;)
16:05
Ars longa, vita brevis. Поздрави!
...................................................................

Сърдечни и добри пожелания за теб!
- http://www.youtube.com/watch?v=-HQyXWkABo0
цитирай
16. stela50 - Невероятна инсталация от чувства и мисли
16.07.2012 17:40
в прекрасен стих ... Докосването до изкуството
е велик момент ...
... Чрез изкуствата можем да направим дните по-добри,
то е за моментите в които душата е смутена,
моментите в които очакваме- Спасение ...
Поздрави, Ябълчице !
цитирай
17. mt46 - Привет!
16.07.2012 17:42
Явно ти приляга да работиш и с вилата... :)
Добре си го казала...
цитирай
18. jabalka - Привет stela50! Благодаря ти за милите думи...мислех си за това как наистина когато душата е смутена се потапя в този вечен оазизи от духовност...
16.07.2012 17:51
stela50 - Невероятна инсталация от чувства и мисли
17:40
в прекрасен стих ... Докосването до изкуството
е велик момент ...
... Чрез изкуствата можем да направим дните по-добри,
то е за моментите в които душата е смутена,
моментите в които очакваме- Спасение ...
Поздрави, Ябълчице !
...................................................................................................

- пристъпваме винаги поканени,поканата е в ръцете ни оставена от великите творци за нас...скромността е тяхната дреха, защото съзнанието за величие е неприсъщо на духовността!
Много светла вечер и успешна седмица от мен!
цитирай
19. jabalka - Привет и за теб! Благодаря ти !
16.07.2012 17:57
. mt46 - Привет!
17:42
Явно ти приляга да работиш и с вилата... :)
Добре си го казала...
...................................................................................

Аз съм цветорезец ...работя с много опасни инструменти, но иначе съм позитивен човек,
...на вилата забодох само своята обърканост - сено е може някого да стопли...:))
Успешна поетична седмица от мен!

п.п. Цветорезец значи дърворезбар, а не човек който реже цветята...:)
цитирай
20. raders - Чудесно, особено в съчетание с М...
16.07.2012 18:20
Чудесно, особено в съчетание с Моцарт!
цитирай
21. jabalka - Благодаря ти за оценката raders !
16.07.2012 18:39
raders - Чудесно, особено в съчетание с М...
18:20
Чудесно, особено в съчетание с Моцарт!
..........................................................................

За мен е важно... изказана от теб, избрах Моцарт - той е велик омилостивител на човешките сърца!
Поздрав за теб:
- http://www.youtube.com/watch?v=BuQ6-_xS-mU
цитирай
22. jabalka - Ето, че пристигна помощ в минусите...
16.07.2012 19:24
Горещините правят така че някой който не обича, започва да мрази... какво обаче още никой не е казал!
19:04 - pol4y
18:47 - totkata2
цитирай
23. brym4ence87 - Няма ли да е твърде стерилна,
16.07.2012 19:25
нереална тази любов или по-скоро затвори спомен, очакване за такава ;-))

----
Любовта си
поставих под стъкло
- съхраних я...?!

----
Поздрави за идеите ;-))
цитирай
24. jabalka - Привет brym4ence87 !
16.07.2012 19:31
brym4ence87 - Няма ли да е твърде стерилна,
19:25
нереална тази любов или по-скоро затвори спомен, очакване за такава ;-))

----
Любовта си
поставих под стъкло
- съхраних я...?!

----
Поздрави за идеите ;-))
.........................................................................

Да, точно така, ти няма от къде да знаеш , но като деца правехме спомени- под стъкло в пръстта... нареждахме частици от себе си , нещо като съкровено наше... парченце от пъстър плат или хербарий на цвете цъфтяло на пролет, всякакви такива прекрасни предмети, от които имаме прекрасен спомен....та затова слагам любовта си под стъкло...! :)
цитирай
25. dolsineq - Всичко опира до природната инте...
16.07.2012 19:32
Всичко опира до природната интелигентност на човека. Ако е свикнал с изкуството, то и в труден момент той пак ще търси опора в него...
цитирай
26. jabalka - Привет dolsineq ! Точно...! Благодаря ти!
16.07.2012 19:43
dolsineq - Всичко опира до природната инте...
19:32
Всичко опира до природната интелигентност на човека. Ако е свикнал с изкуството, то и в труден момент той пак ще търси опора в него...
цитирай
27. kalin8 - Привет!
16.07.2012 19:59
Непреходно е...
От Началото на живота ...И след нас!
Б.
цитирай
28. jabalka - Привет и привет! Благодаря ти ! След нас със сигурност...ние сме временни!
16.07.2012 20:20
kalin8 - Привет!
19:59
Непреходно е...
От Началото на живота ...И след нас!
цитирай
29. jabalka - Поздрави и за теб! :))
16.07.2012 21:29
shao22 - отново човек който не обича...не зная какво , никой не казва!
Станаха седмина...!?
цитирай
30. monna1 - !
17.07.2012 10:14
Привет!~~~
цитирай
31. jabalka - Привет monna!!
17.07.2012 10:46
Приветлив ден от мен...!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jabalka
Категория: Поезия
Прочетен: 653395
Постинги: 311
Коментари: 4838
Гласове: 13507
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930