Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2011 20:19 - Огледала
Автор: jabalka Категория: Поезия   
Прочетен: 685 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 17.10.2012 16:36



Ръката ми няма сила.
Мисълта преля в пламъка пред мен.
А той е в синьо !
Сред всички тези вещи,
търся красотата!
Може, би е в тези рози или в дискретността
на нечие перде !?
Мелодия в тиктакането на часовник,
чувства в дървеното тяло на смешното
човече отпуснато на моите колене!
- Хората, къде са?!
Питам, но само мислено крещя!
Тичайте, бягайте,
смалете се на хиляди метри от мен !
Аз ви виждам, като силуети,
но не виждам вашите очи!
Виждам вашето движение,
но не чувам ритъма на ничие сърце!
Чувам - говор, смях, но не са отправени към мен
Чувам само собственият ритъм, глас
и пречупеното отражение на моите очи!
Поставям длан над пламъка.
Той следва моите движения!
Променили са се хората!
Толкова напред
или съвсем на някъде !?
Остават така синтетични...!
Интересно!?
Имат всички свои крайници
и тяло, глава с две полукълба,
милиарди живи клетки.
Чудя се !
Природата ли ги е създала или
аз, съм от "Не Природно" естество !?
Сега разбирам...(казвам го на себе си)

Аз съм пречупващ отражател,
който крачи, чувства, мисли.
Образите в мен се изкривяват,
като в криво огледало !
Всяка личност, мироглед,
глава и тяло,
чадър или обувка,
но това е мое право !
Всеки сам по себе си е огледало !
Огледала - правдиви, честни.
Огледала - широки, тесни.
Огледала - изкривени и гротескни.

Привет огледала!
Нека всички отразяват
слънцето, водата!

Нека всички носят в себе си по нещо!
Аз оставам - онова,
тъжно, изкривено и мъничко гротескно!
Да живеят изкривените Огледала !








Гласувай:
5



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jabalka
Категория: Поезия
Прочетен: 650729
Постинги: 311
Коментари: 4838
Гласове: 13507
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031