Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.08.2013 22:16 - ДО ИНВЕСТИТОР... !!!???на Блог.Бг... Протестт!
Автор: jabalka Категория: Новини   
Прочетен: 3293 Коментари: 14 Гласове:
16

Последна промяна: 21.11.2013 17:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




Темата ми днес: Протестът ми , бе наистина провокиран от ... срив във системата или... ?! ?! Не е, много ясно , но въпреки това аз много благодаря на всички :

Приятели , читатели и ... наистина споделящи и човеци , които са пострадали като читатели или потребители във или ... извън реала или Виртуала! :)


             " МОЛБА "
( Виц )... с хумор и препратка!



   Моля, за вашето внимание...
аз, своето лично и по, усмотрение, и моя...
преценка-(лично пространстство), и, не на...
последно място, отделям необходимото време
- усилия, нерв, или , покой, лед...
пътувам във виртуалните си пътеки, уверявам Ви, не е лесно днес - 31.08. 2013, 16.15 часа блогово бг. време...



Една възмутена , но артистично настроена Ябълка,


... " Всички пишешти и не пишешти, но ... човешки потребители на:

- стихове, политика, история, лични дневници, и наши общи , инвестиционни интересоБ- логонати в България - еър- благодаря на колегата - rustam - Благодаря ви... !!! ???"
( коментар, но продължавам с... )


                 "ПРОТЕСТИРАМ" !!!



          

1. anin - Ако кажеш,
16:39 За какво е протеста, може да се присъединят и други,
примерно аз :) цитирай
Изтрий 2. rustam - Виж сега, да ти кажа само, че
17:27 от около 5 месеца време Блогбг и другите сайтове на "Инвестор" бяха продадени на "Бългерия он еър" цитирай
Изтрий 3. sestra - За какво
19:36 е протестът? цитирай
Изтрий 4. travell - :)
20:18 И аз протестирам вече сума ти години, ама кой ли го интересува, в БГ никой нищо не дочува... цитирай
Изтрий 5. tit - щом ТИ протестираш -
20:48 С
Теб
Съм!:) цитирай
Изтрий 6. valeska - Присъединявам се безусловно!
21:08 Всичко, което преживяваме, има своя смисъл и ни помага да продължим напред. цитирай
Изтрий





Гласувай:
17


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. jabalka - Мой коментар!
31.08.2013 22:22
Добра вечер! Наистина съм благодарна и много добро - намерена !
Бъдете щастливи и спокойни дни и нощи със едно наистина класическо изпълнение на Дрийм Тиътър! :)

- http://www.youtube.com/watch?v=-boKk8uhmcY
цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - :) Здравей, Ябълчице!
31.08.2013 22:28
Много е ведро при теб тази вечер! :))) А Дрийм Тиътър много ми харесва, благодаря ти! Хубава артистична вечер! :) Добър урок ни даде на всички... Аз съм биткаджия, а е толкова смешно и ненужно. Благодаря за насстроението и си взимам песента, да си я слушам..... :) Прегръдка!
цитирай
3. jabalka - Да , да и аз така ... :) " мравките са войни! ":)
31.08.2013 23:08
malchaniaotnadejda7 написа:
Много е ведро при теб тази вечер! :))) А Дрийм Тиътър много ми харесва, благодаря ти! Хубава артистична вечер! :) Добър урок ни даде на всички... Аз съм биткаджия, а е толкова смешно и ненужно. Благодаря за насстроението и си взимам песента, да си я слушам..... :) Прегръдка!



Радостна Неделя и хубаво настроение! Мечтите са най- добрият лек! :))
Благодаря ти Надя! :)
цитирай
4. lovertosimplicity - Здравей, Миличка!
01.09.2013 05:59
Онази вечер го написах на някои хора, които си "оцветила" в синьо, че като седне в кафенето да пие "фанта" примерно - не казва на сервитьорката да му донесе "Кока Кола".
Само, че то иска малко мисъл...

Поздрави!
Естествено, че действаш, както ме попита.
Те нещата не започват да се случват от самосебе си.

Но тук /не визирам при теб/ не виждам стратегия.

За съжаление!

Рей

ПС: Магаретарова, не одобрявам сляпото подчиняване на гласа ти защото е Яби!
Аз нея я самонараних, тя страда, но пак ми е една от най-добрите Приятелки тук.
Така не бива.
Тя няма да си вирне носа да не й се достига с говняна клечка, но примера е "лош".
Какво значи "Щом ТИ протестираш - С Теб Съм!:)"
И как точно си?

Завързвате разговор на лични.
Излага проблема.
Коментирате.
Вземате решение.
ДействаМЕ!

Пример:
Поснинг-призив или брожение.
Добре синтезирана фраза.
Блогърите я подават тази фраза като коментар под постинга.
/чиста, за да не се "размива" проблема/
Приканват се колкото се може повече блогъри.
Накрая този Човек, с постинга излъчва към "Фантата", която е търговска марка на "Кока Кола", Рустаме!
ха ха ха

Нищо подобно не видях при проблема с омаскаряването паметта на Вики.
Учителка беше, по дяволите!
Не, че е от значение...

Рей
цитирай
5. jabalka - Рей, добра неделя... паметта , наистина е важно нещо!
01.09.2013 08:42
4. travell - :)
20:18
И аз протестирам вече сума ти години, ама кой ли го интересува, в БГ никой нищо не дочува...

..................................................................................

- Ябълка, до Рей на Травел...

Не успях наистина да прочета в твоята страница вчера... Вики и всички наши сърдечни човешки приятели... които са някъде на по - светло или не - " Място , което е според моето Християнко и из конно вероизповедание, е място светло и добро място за душите на нашите покойници... "

Но , когато тук в тази платформа, мисля, че тази виртуална протестна нота , е моят човешки и умерено , протестиращ , подреден или не , чак толкоз подреден изказ на гняв, обида или може би - "...4. travell - :)
20:18
И аз протестирам вече сума ти години, ама кой ли го интересува, в БГ никой нищо не дочува..." Травел е изключително почтен пътуващ и пишещ , колега! :)

Благодарности и Успехи на всички!

поздрави и най - добри пожелания с едно изпълнение на Шарл Азнавур:

- http://www.youtube.com/watch?v=_1EMN7M0vaY
цитирай
6. jabalka - Доброто начало във всеки от нас...! :)
01.09.2013 10:09
" anin - Ако кажеш,
16:39
За какво е протеста, може да се присъединят и други,
примерно аз :) "

.....................................................................................................................

Заз е изпяла едно добро послание, във клипа от тази сутрин, клип който вграждам преди да замина до където планирам... :))

Всички останали в клипът са нарисували доброто продължение на всичките ни дела само с добра дума и нека да бъде благословение и здраве и живот за всички човешки същества!

Най- добри пожелания! :)))
цитирай
7. stela50 - Здраве и обич за теб, мила Ябълчице ...
01.09.2013 20:00
Малко поболедувах и нещо може би ми се губи в блога,
но в твоите думи винаги има скрити мъдри мисли
и добри послания ... Доверявам ти се .
С теб съм, златна ... където и да е, и за каквото и да е ...
Сърдечни пожелания !
цитирай
8. jabalka - " tit - щом ТИ протестираш ...
02.09.2013 17:19
" tit - щом ТИ протестираш -
20:48
С
Теб
Съм!:) ............ Благодаря Ви! :)

" ... valeska - Присъединявам се безусловно!
21:08
Всичко, което преживяваме, има своя смисъл и ни помага да продължим напред.... "

Точно така едно мое амплоа! :)))
С пожелание за " Дано" :

" Това , което ни спъва , променя гледната ни точка, и ... променени с други очи , можем да - погледнем на светът от друг ъгъл... например разтривайки коляното си да открием , че в Япония е добро Утро! :))

" ... http://jabalka.blog.bg/izkustvo/2013/06/11/obichai.1119100 ... "
цитирай
9. jabalka - Привет Стела! Светъл понеделник! От мен! :))
02.09.2013 17:27
stela50 написа:
Малко поболедувах и нещо може би ми се губи в блога,
но в твоите думи винаги има скрити мъдри мисли
и добри послания ... Доверявам ти се .
С теб съм, златна ... където и да е, и за каквото и да е ...
Сърдечни пожелания !


Бързо и успешно оздравяване с нещо специално и откровено , което мисля че ще ти опонира!

- http://www.youtube.com/watch?v=y0dt78WY_O4



цитирай
10. tili - Lele male,
02.09.2013 23:21
ама тук става все по-страшно!
Здрасти ЯбАлке, как е? Надявам се - добре ;)
цитирай
11. jabalka - Зддрасти , Здраве и животот ! Привет тили! :)
04.09.2013 23:04
tili написа:
ама тук става все по-страшно!
Здрасти ЯбАлке, как е? Надявам се - добре ;)


Супер виц , протеест , веселие! Подтекст и .... Това е танц , инпровизация,

"Шарше ла фам" ! :)))
цитирай
12. metlichina - присъединявам се и аз...
06.09.2013 10:57
едно полско цвете само... ала малко слънце от полето на страничката ти
да донеса... и топъл полъх от стъпките на есента...
цитирай
13. jabalka - Привет имам идея... познавам макове и калифорнийски, полски , по полета ив релси...
06.09.2013 13:45
извън или в пътят на междата, на коларски или междуградски... хора , пътища автомобили... едно хубаво предаване , но никога не е излишно , човек когато го сърбят обувките... като мен в момента - т. е . пристъргва ми стомаха! :) !!!!

metlichina написа:
едно полско цвете само... ала малко слънце от полето на страничката ти
да донеса... и топъл полъх от стъпките на есента...



За мен е удоволствие, благодаря ти ;) !
цитирай
14. jabalka - С цялото си уважение и преклонение, бих изказала ...
21.11.2013 17:47
Уважение , Респект, и всичката с обич, към , хората на Изкуството , които на практика са, и на теория, движещата и Желаеща... сила на - планетата , земя, постигаща сила за обич, история и респект с нежност... ! Мила.

- сега е и е... времето за войни и мравки, но и виц - поздравявам Обичащ простите нещица с празникът на ... но и всички Вас , мои приятели и любими хора, Пинк Флойд, и " Войник на съдбата"

- http://www.youtube.com/watch?v=RKrNdxiBW3Y&list=PLUNdci7qTzXC5NHemNI0MusJASLtDdHcw
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jabalka
Категория: Поезия
Прочетен: 652607
Постинги: 311
Коментари: 4838
Гласове: 13507
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930