Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2012 22:38 - Развален телефон 3
Автор: jabalka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2571 Коментари: 17 Гласове:
22

Последна промяна: 08.10.2013 12:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

                                                     "Не трябва непременно да сте луд,
                           за да работите при нас,
                           но все пак помага!"

                                                                                                  Кърт Вонигът

                                                                                                    


Слънчев следобед.
Една дама на средна възраст, която тя считаше за достатъчна, подходяща и нито голяма, нито малка- за да започне своят анализ върху стола, подскачащата топка на съседското момче и връзката между лошото пожелание и това, че краката й се счупиха... поседнала удобно в количката- имаше я от скоро...тя взе телефона и набра номера, който издири в Интернет! Телефон, за който твърдяха, че ще й осигури необходимата информация, относно наболелите въпроси... но най вече по въпроса за трите сестри.
Да, трите сестри Николета, Колета и Та!

Тя:- Здравейте! Обаждам се във връзка със земното притегляне...
Ало, добре ли се чуваме? Замислих се днес, дали е константа...?!Ако не е, то следва когато е по-слабо...да политаме, или...?! Какъв е вашият отговор- научен,моля Ви... като експерт!

Той:- Госпожо, много ми е приятно да Ви чуя отново...! Каква нощ, каква нощ- при Даниела, удивително! Имате изключително приятен тембър...бих казал...хм, мек и меланхолия долавям, като при фагот...така, така...да помисля. Спомних си, Вие и Аз разговаряхме в онази нощ при Даниела, толкова се радвам, толкова щастлив и олекнал се чувствам днес...!

Тя:- Да, да, за олекването искам да поговорим, кажете ми, като експерт! Но за "...такава нощ, такава нощ- при Даниела ",нямам спомен, нали разбрахте...? Моля Ви, като експерт!? Познавах три сестри:
- Николета, Колета и Та... когато се е раждала Николета, земното притегляне е било нормално и името и е пълно. При Колета "ни", е излетяло от съзнанието на майката, Лека й пръст... и при ясен спомен за името Колета, майката е родила- Та, земното притегляне според мен определено е било по-слабо в този ден...Вие как мислите господине? Моля Ви- като експерт!
Той:- Удивителна история, много удивителна...това е чудесна идея за размисъл. Вие, госпожо сте "Креативен" вулкан...(мислеше на ум, как ми избяга името, как ми избяга името...какъв глупак, какъв глупак...),вече на глас:
- Ето, че отново усмихнахте денят ми, какъв ден, какъв ден госпожо...!

Тя:- Вижте господине...господине, не зная името, но ще Ви нарека - господин Не Експерт и още, Повтарящ По Два Пъти! Определено смятам, че земното притегляне не е константа и то днес, определено е по-слабо, защото...ало, там ли сте... с кого разговарям?! Исках да се обадя в дома на Колета... извинете ме, да не би, да сте съпруга й...?

Той:- Не госпожо, аз съм близък на Даниела, която е Ваша близка и разговаряме за една идея...по повод влиянието на земното притегляне, върху целостта на имената, които майките дават на децата си при раждането им...!
Но, Вие имате толкова приятен тембър, толкова...ятен...бър,...лувам...ка...жо!
...ятен...ен!

Тя:- ...мете и от мен!

Силно притеснена, дамата се отпусна в количката, която имаше от скоро и без нейно участие се понесе лекичко към кухнята.
В главата и звучеше един много стар, френски шан-сон.
Усмихваше се...


22.08.2012








Гласувай:
22


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. casus - Хм, земното притегляне?
24.08.2012 10:18
То ли ме привлече тук, та да прочета нещо интересно и приятно... :)
Благодаря! (не на земното притегляне, а на теб, Ябълче!)
цитирай
2. brym4ence87 - Вонегът и френски шансон - смела комбинация ;-))
24.08.2012 10:28
Хубав петък и отличнонастроение, Ябълчице ;-))
цитирай
3. jabalka - Привет! :)) Не зная това е само една теория в нечии глави...!?
24.08.2012 10:38
casus - Хм, земното притегляне?
10:18
То ли ме привлече тук, та да прочета нещо интересно и приятно... :)
Благодаря! (не на земното притегляне, а на теб, Ябълче!)
...........................................................................................................

Приветлив ден от мен!
цитирай
4. jabalka - Привет Бръм! :)
24.08.2012 10:42
brym4ence87 - Вонегът и френски шансон - смела комбинация ;-))
10:28
Хубав петък и отличнонастроение, Ябълчице ;-))
........................................................................................................

Да е смела, да е смела - колко да е смела!?!?
Най- много някой да реши , че признак на лош вкус, но карай да върви това просто е Валс...!
Многоположителнонастроение в този положителен ден!
цитирай
5. mt46 - Поздрави!
24.08.2012 11:31
Интересен разказ! Земното притегляне влияе... и на мислите... Ето, и аз се замислих и... се сетих за подобен случай - с Николай и братята му Колай, Лай и Ай... :))
цитирай
6. jabalka - Привет Марине! Радва ме гостуването ти!
24.08.2012 11:54
mt46 - Поздрави!
11:31
Интересен разказ! Земното притегляне влияе... и на мислите... Ето, и аз се замислих и... се сетих за подобен случай - с Николай и братята му Колай, Лай и Ай... :))
........................................................................................................................
Много е вероятно да съм съм си приютила нещо"... по пътя на паметта..." при мен всичко е възможно, стига да не те притеснявам ще ми кажеш ли за кое произведение - написано става дума ?("Николай и братята му Колай, Лай и Ай... :))")
цитирай
7. анонимен - Хубав постинг! ;)
24.08.2012 12:50
Хубав и щур петък, Ябълчице ;))
цитирай
8. jabalka - Благодаря ти - от сърце...два пъти по- щур да бъде , но с положителен край за теб! :))
24.08.2012 13:10
gogi6666 - Хубав постинг! ;)
12:50
Хубав и щур петък, Ябълчице ;))
цитирай
9. megg - Леле!
24.08.2012 14:02
Голям шегобиец е това земно притегляне, когато си иска, тогава действа ... ства ...ва ...
Поздравления за разказа, мила Ябълчице! Много ми хареса!
Весел петък! И събота! И - ля ...! Гледай, пак се задява! :))
цитирай
10. faktifakti - Определено смятам, че земното притегляне не е константа ..
24.08.2012 14:06
А кое ли е константа .. Всичко е толкова странно .. поздрав за интересните размисли, които навя с постинга си .
цитирай
11. jabalka - - megg - Леле! Нали ...пак се задява, хи,хи!
24.08.2012 14:13
Привет Мег , радвам се че те усмихнах, това беше по план, обаче не соц план, а мой евентуален...!
Красиви часове и дни от мен!
За теб!
цитирай
12. jabalka - Привет Факти! faktifakti - Определено смятам, че земното притегляне не е константа ..
24.08.2012 14:19
Благодаря за прочита...това е шега за изместването или изкривяването на пространството- има евентуално и вариант да се случвало, но няма информация от оторизирани източници!:))
цитирай
13. gosho568 - Това е уникално! :)))) Поздрави!
24.08.2012 15:09
"Не трябва непременно да сте луд,
за да работите при нас,
но все пак помага!"
Кърт Вонигът
цитирай
14. jabalka - Привет- той Кърт Вонигът си е уникален:))
24.08.2012 16:20
gosho568 - Това е уникално! :)))) Поздрави!
15:09
"Не трябва непременно да сте луд,
за да работите при нас,
но все пак помага!"
Кърт Вонигът
.......................................................................
С тези думи започва книгата му- " Закуска за шампиони", а разказът ми е вдъхновен от "Времетръс"...!
Приятни почивни дни!
цитирай
15. sestra - Ех, че хубаво!
24.08.2012 18:35
:))))))
цитирай
16. jabalka - sestra Привет! :))
24.08.2012 19:30
Радвам се че хареса!
цитирай
17. mt46 - :)
25.08.2012 09:29
jabalka написа:
mt46 - Поздрави!
11:31
Интересен разказ! Земното притегляне влияе... и на мислите... Ето, и аз се замислих и... се сетих за подобен случай - с Николай и братята му Колай, Лай и Ай... :))
........................................................................................................................
Много е вероятно да съм съм си приютила нещо"... по пътя на паметта..." при мен всичко е възможно, стига да не те притеснявам ще ми кажеш ли за кое произведение - написано става дума ?("Николай и братята му Колай, Лай и Ай... :))")

Става дума за... ненаписано произведение... :)
цитирай
18. jabalka - А.аха! Чудесна идея, улавям една музикалност , определено ...?!:))
25.08.2012 09:35
mt46 написа:
jabalka написа:
mt46 - Поздрави!
11:31
Интересен разказ! Земното притегляне влияе... и на мислите... Ето, и аз се замислих и... се сетих за подобен случай - с Николай и братята му Колай, Лай и Ай... :))
........................................................................................................................
Много е вероятно да съм съм си приютила нещо"... по пътя на паметта..." при мен всичко е възможно, стига да не те притеснявам ще ми кажеш ли за кое произведение - написано става дума ?("Николай и братята му Колай, Лай и Ай... :))")

Става дума за... ненаписано произведение... :)


Бих казала , като Не Експерт- просто слушател , почитател!
Възторжен ден от мен!
Благодаря!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jabalka
Категория: Поезия
Прочетен: 652744
Постинги: 311
Коментари: 4838
Гласове: 13507
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930