Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2013 20:11 - Пиеса за четири крака и една песен
Автор: jabalka Категория: Изкуство   
Прочетен: 2482 Коментари: 14 Гласове:
26


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



 
...едно чувство.

Помръднах - върха на кутрето си
и посочих - Него!
Но той ме хвана:
- Ти гониш!
Посърналата ми руменина
отключи се ярка,
изложи на показ,кутрето издайник.

Сърцето ми- отдавна не ритмично
излезе на пътя сякаш, бе бърза кола...
- Не! За препуска сърцето в галоп
и копитата в конци пъстри обвити,
на заем от бабините черги взети,
които лично аз разплетох...

Преди да избягам като вода,
която залезът гони извиках:
- Обичам те!
Почти колабирах...
Не останах, за да видя очите му.
Не спирам, защото бързам
- сянката си трябва да хвана!
От времената бабини я гоня...

- Голямо глупаче си.
- Поспри се, изчакай...
- Аз също!

Косите ми дочуха отдалеч,
думите отправени- към мен, вероятно?!
Но...коси са-палави и глухи за обич!

Бързам и сянката си гоня...!?
Внезапното чувство отвори
- порив многоцветен, с вълна пенлива,
бурна ме прегърна, и така прилепена
за нея изпитах страх от това,
да обичам!?

Написано по времето когато бях , обичах, но гонех сянката си и така нататък със сянката си знаете вече... ! :))
 



Тагове:   музика,   чувство,   сянка,   вероятно,   jabalka,


Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karaiany - Закачливо, от времето когато си ...
02.08.2013 21:08
Закачливо, от времето когато си гонила сянката си и така нататък....:)
Вълшебна приказка, както само ти умееш да разкажеш.
Поздрави, Мила!:)
цитирай
2. sestra - Много мъдро :)
02.08.2013 21:24
и темпераментно. (`) Мила :)
цитирай
3. tit - То си е страшничко!:))
02.08.2013 22:26
То си е страшничко!:))
цитирай
4. jabalka - То си е страшничко!:)) ". ...
03.08.2013 06:43
tit написа:
То си е страшничко!:))


" ... Внезапното чувство отвори
- порив многоцветен, с вълна пенлива,
бурна ме прегърна, и така прилепена... "

Залепващо е Тит! Чувството, страха от... , но пък вълната все си отива и се връща - без сама да разбере , че силата която я връща, е същата онази, която я придърпва, за да се завръща винаги когато брега на детството ни очаква помахва... мами ни ласкаво!

Добро утро в събота и Благодаря ! :)))
цитирай
5. jabalka - sestra - Много мъдро :)
03.08.2013 06:53
sestra написа:
и темпераментно. (`) Мила :)


Привет и добро утро Сестра! :))

"... Посърналата ми руменина
отключи се ярка,
изложи на показ, кутрето издайник... "

Нали съм си свенлива по природа аз, само кутрето е издайник, понякога е мъдро, но символично издава едни такива чувства... но ти благодаря , за този хубав и пъстър и същевременно кратък и лаконичен коментар, за което аз очевидно нямам данни, защото съм бъбрива и като съм разплела чергите на баба си
защо да ме пита някой , увивам копита , вместо да завържа тук там по някое мънисто и черга... ?! мхм , такива ми ти ми раб- ти ! ! ! Много ми бе приятно Сестра, че си поговорихме!
Благодаря ти и много усмивки и радости! :)




цитирай
6. jabalka - karaiany - Закачливо, от времето когато си ...
03.08.2013 07:24
karaiany написа:
Закачливо, от времето когато си гонила сянката си и така нататък....:)
Вълшебна приказка, както само ти умееш да разкажеш.
Поздрави, Мила!:)


Приказка без крайна е ... Поздрави и за теб Приятел , Мечтател си ти ! :) ;)
Сянка е не можем нито да я стигнем, нито да я хвана, но пък за това се въртим по пладне в дванадесет часа и познай , какво открих далеч във детството си , когато живеех на другото си родно място... в детството си приласкаваме красиви спомени, то е вечно лято, топло е , ръцете на баба ми , топлите плочници, варена царевица , гледка вълшебна на двора върху черга на баба ми , която нейната майка за чеиз е изтъкала, която е постеля топла и мека , под гърба на две деца , моят брат и аз , които вечер си гледахме звездното небе , и светулките в джобчето на ризката с пагончета събираше той, но на сестра си на челото ги залепваше... тъга е и топло е защото на обяд, по пладне се фръцках с една червена топличка рокля от моята леля - Димка оплетена, за да установя , че мики - Големият , който аз нарекох така , а всъщност това беше биволче, на биволицата на баба ми Неда , която се казваше Марийка, детенце и то посред бял ден, си избутало резенцето на мазана ( това е името на обор за биволи), и дошло да си играем и така пак станах червена от глава до петите , хукнах през глава по стълбите за да се скрия и се оказах на чердака... но наистина ти благодаря , че толкова успешно ме провокира за да напиша в следваща своя публикация за това - другото ми родно място! Топло е и е вечно лято в детството! :)))
цитирай
7. makont - Косите чуват всичко, да!
03.08.2013 10:31
А кутрето, то долавя всичко. виж, това със сърцето и гоненето на сянката е сложна работа, но винаги се мятаме в тези води без да мислим. Прегръдки и усмихнат и слънчев уикенд за теб, Ябълчице!
цитирай
8. faktifakti - как се ловят сенки?
03.08.2013 11:05
аз до сега не съм успяла да хвана моята.
поздрав.
цитирай
9. jabalka - Поздрави Факти! :)
03.08.2013 13:32
faktifakti написа:
аз до сега не съм успяла да хвана моята.
поздрав.


Виж това със сянката е сложна работа - може би трябва да кацнеш отгоре и... да се окаже моренце, после да преплуваш до шамандурата , която е огредална сфера и готово! :)
Хопа, ето ме! Привет! Факти радвам се , че премина! :))
цитирай
10. stela50 - Цял живот гоним сенките ... понякога ги прескачаме ...
03.08.2013 17:43
Вълшебно, мъдро ... приказно реално ...
Поздрав, мила Ябълчице !
цитирай
11. jabalka - stela50 - Цял живот гоним сенките ... понякога ги прескачаме ...
04.08.2013 06:10
stela50 написа:
Вълшебно, мъдро ... приказно реално ...
Поздрав, мила Ябълчице !


Добро утро Стела! :)
Благодаря ти - наистина е приказно и затоплящо , това пътешествие и завръщане в детството, и пожелавам сърдечно светла неделя !
Най- добри неща от мен за теб!
цитирай
12. ishchel - Истинска пътешественичка
04.08.2013 11:45
в топлия свят на едни отминали приказки...
Сянката ни следва винаги - ту пред нас, ту зад нас... интересно, какво става с нея когато спим...
Поздрави , Ябълчице, Мила:)
цитирай
13. jabalka - Поздрави и привет Ани! :))
04.08.2013 14:12
ishchel написа:
в топлия свят на едни отминали приказки...
Сянката ни следва винаги - ту пред нас, ту зад нас... интересно, какво става с нея когато спим...
Поздрави , Ябълчице, Мила:)



Ами , много приятно , че ми зададе този въпрос! :) Сигурно си търси тялото което я вдъхновява, за тичане бягане и ... какво ли не!
Приятни часове и дни!
Бъди щастлива!
цитирай
14. jabalka - makont - Косите чуват всичко, да! Привет в Неделя Маконтче! :))
04.08.2013 14:14
makont написа:
А кутрето, то долавя всичко. виж, това със сърцето и гоненето на сянката е сложна работа, но винаги се мятаме в тези води без да мислим. Прегръдки и усмихнат и слънчев уикенд за теб, Ябълчице!


Най- накрая стигнах да ти напиша ! ? ! :) Усмихната и успешна нова седмица!
Благодаря ти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jabalka
Категория: Поезия
Прочетен: 650721
Постинги: 311
Коментари: 4838
Гласове: 13507
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031