Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2013 11:12 - Обичай!
Автор: jabalka Категория: Изкуство   
Прочетен: 4697 Коментари: 25 Гласове:
29

Последна промяна: 02.09.2013 17:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


image


* * *
Дислексията ми
вградена по начало,
сама реди в живота,
същността ми-
всичко е отзад, напред...

Ласкав Той, към мен... ,
и с грижа,
на гърба, очите ми постави.

Напред да гледам,
виждам,
гледайки назад...

Обичам !


* * *
11.06.2013












Гласувай:
29



Следващ постинг
Предишен постинг

1. megg - " Милост е! Обичай!"
11.06.2013 11:32
Обичай, Ябълчице мила! Обичта е тази, която ни осмисля, дава ни усещането за цялост по пътя ни ...
Поздрав! :)
цитирай
2. stela50 - !!!
11.06.2013 13:07
Милост е ! Обичай ! ... хубаво казано ...
Обичта е свободата на духа , силата на мисълта,
красотата на дните ... спокойствието на края ...
Благодаря, мила Ябълчице ...
Поздрав с обич !
цитирай
3. jabalka - Благодаря ти мила Мегг! :) Радостно е да пребивам там...
11.06.2013 15:14
megg - " Милост е! Обичай!"
11:32
Обичай, Ябълчице мила! Обичта е тази, която ни осмисля, дава ни усещането за цялост по пътя ни ...
Поздрав! :)

...където се изпълва всичко, дислексията си знае работата, отзад побутва истини напред да бягат и хората да радват! :)
Бъди обичана, обичай и ти!
цитирай
4. jabalka - Благодаря ти мила Стела! :)
11.06.2013 15:19
stela50 - !!!
Милост е ! Обичай ! ... хубаво казано ...
Обичта е свободата на духа , силата на мисълта,
красотата на дните ... спокойствието на края ...
Благодаря, мила Ябълчице ...
Поздрав с обич !

Толкова е просто, понякога до нас е и не виждащи я гоним... поседнали за кратко, откриваме изненадани, и стихнали, напразно гоним... напразно бързаме, тя редом е до нас, и ни по махва... чуден е замисъла на ...Творението по Някога!:)
Бъди в светлото и Щастлива ! Ти си в човек в пълнота!
цитирай
5. makont - О, Ябълчице, но при дислексията
11.06.2013 17:31
понякога се наблюдават други феноменални способности. Твоята обич е феноменална, МИЛОСТ Е! Прегръдки, влюбено момиче!
цитирай
6. jabalka - ... засрамих се , Маконтче, за "момиче" , не за друго! :)
11.06.2013 17:58
makont - О, Ябълчице, но при дислексията
17:31
makont написа:
понякога се наблюдават други феноменални способности. Твоята обич е феноменална, МИЛОСТ Е! Прегръдки, влюбено момиче!


знаеш имаш ти от мен един голям, голям шейк... когато! ? :))
Милостта е на натрупани години дар, безценен е той!
Благодаря ти и Бъди и влюбена , бъди си!
цитирай
7. karaiany - Ти май спомена на едно друго място за ...
11.06.2013 17:59
Ти май спомена на едно друго място за дислексията, струва ми се ?! Или така поне ми се струва.
Отзад напред.
Милостиво е Ябълчице. Любовта е милостива .
Хубаво е.:)
цитирай
8. ckarlet - Когато сърцето е изпълнено с любов, ...
11.06.2013 18:22
Когато сърцето е изпълнено с любов, тогава със сигурност денят е прекрасен, а животът по-красив! И по-добре да гледаме напред, мила:)
Поздрави и не спирай да обичаш!
цитирай
9. mt46 - Поздрав!
11.06.2013 18:34
Обичай - обичайно или... необичайно! Мило, милващо...
цитирай
10. jabalka - Поздрави , привети Караяни! :) ? - мисля , не...!
11.06.2013 18:37
karaiany - Ти май спомена на едно друго място за ...
17:59
karaiany написа:
Ти май спомена на едно друго място за дислексията, струва ми се ?! Или така поне ми се струва.
Отзад напред.
Милостиво е Ябълчице. Любовта е милостива .
Хубаво е.:)


... но може би личи ми - все започвам нещата да анализирам отзад, напред! :)
Ех, невролога каза, че няма оправия... до ... когато! :) Нещо с леворъките съм си била прилика! Надявам се приемаш този дял от коментарът ми - разчитам на доброто ти чувство за хумор! :)
Хайде - бъди си обичащ и ти и Здрав!...също разбира се :)
цитирай
11. jabalka - Поздрави и от мен Скарлет! :) и ти си обичащ човек!
11.06.2013 18:40
ckarlet - Когато сърцето е изпълнено с любов, ...
ckarlet написа:
Когато сърцето е изпълнено с любов, тогава със сигурност денят е прекрасен, а животът по-красив! И по-добре да гледаме напред, мила:)
Поздрави и не спирай да обичаш!


Това е най- важно! Подредбата на нещата от живота , да оставим , по милост , те ще се наредят!
Благодаря ти и светла вечер, и дни напред! :)
цитирай
12. jabalka - Поздрави и на теб Марин! :) Радва ме гостуването ти!
11.06.2013 18:44
mt46 - Поздрав!
18:34
mt46 написа:
Обичай - обичайно или... необичайно! Мило, милващо...


Някой се шегува с нас... понякога , но важно е накрая всичко да се върне по местата! :)
Поздрави и обична вечер от мен!
цитирай
13. silwiqna - Поздрав! :))
11.06.2013 21:21
Хубава рецепта'...!!!
цитирай
14. jabalka - Поздрав и за теб Силви! :) Благодаря ти , радвам се... че ти харесва! :)))
11.06.2013 21:40
silwiqna написа:
Хубава рецепта'...!!!

цитирай
15. brym4ence87 - Страхоттно е!
12.06.2013 12:17
Напред да гледам,
виждам,
гледайки назад!

====
А линк към цялата поема има ли? Хубава сряда, мила Ябълчице! :-)
цитирай
16. jabalka - Хей, влюбено момче - Бръм! :) Знаеш, че винаги се радвам на отзвук в млади очи и души! :)
12.06.2013 13:04
brym4ence87 - Страхоттно е!
12:17
brym4ence87 написа:
Напред да гледам,
виждам,
гледайки назад!

====
А линк към цялата поема има ли? Хубава сряда, мила Ябълчице! :-)


Първо ще се завъртя на пета, после за разкош, ще ти поискам -" Дай, пет!? " от радост на прието за поканата... после ще се извиня , че ще пиша дълго , защото съм ти казвала , че имам син на малко по- малко от твоите години... та , просто навик, аз говоря а той, когато е казал- "Приемам"- за справка на неясноти ... които се съмнявам при теб да изникнат:) ?! - тук:
- http://jabalka.blog.bg/lichni-dnevnici/2013/04/10/koren-i-krila.1099256

Вие сте млади човеци и личности , които дай Боже, да преминете с възторг през света... защото светът така обича възторга , обича и всеки преминал по този начин през него е преминал с Обич! :) Познай без жокер какво чувство ще предизвика човека преминал с обич и оставил обични следи през пътеките на света - ( в частност ние, останалите човеци!) ами просто е... отговорът е ясен- "Предай нататък"- любим филм... и продължавам - питаш за линк, няма такъв , защото това е поема , която все още пиша, пиша я в движение наслаждавам се на всичко до което се допирам по пътя си ... не зная кога и дали...?!
Знаеш Бръм, че много обичам поезията на Стефан Цанев, той има една много силна творба " Автореквием", от която аз често изваждам част и пиша разсъждения по нея... наближава скоро рожденият ми ден и в такива дни, и на моите години ... :)) , човек изпада в размисли за живота като цяло , аз пиша поема "Обичай", защото това е моето мото, вярвам в него! Много даже! Защото , каквото и да ни се случва, каквото и да преживяваме, и болки, в болките страдаме и се затваряме... трябва да продължим с - Обичам! Това е тласък- от тласък и чистото , което ще ни зареди за да извървим дните си! Колкото , толкова. Ще представям части от тази поема по малко - тук.Надявам се когато бъде завършена , да Ви хареса и да я приемете ! Предварително Ви - "Сръчквам" , аз нали съм една Ябълка...!? :)
цитирай
17. faktifakti - при теб май всеки ред е сентенция.
12.06.2013 16:59
Напред да гледам,
виждам,
гледайки назад!
клипа е трепач. точно по мой вкус.
прегръдки.
цитирай
18. jabalka - Хей, привет Факти! :)))) - дъвка за ушите... ! :)
12.06.2013 17:19
faktifakti - при теб май всеки ред е сентенция.
16:59
faktifakti написа:
Напред да гледам,
виждам,
гледайки назад!
клипа е трепач. точно по мой вкус.
прегръдки.


Там някъде , където... нашите природи се познават и са близки! :) Наследници сме май на една и съща древна същност... ти си го знаеш, мисля!?

Клипа подарявам - без апелационно - в повече уши , той, той импулс за дъвчене да предизвика... :)))
приятелска прегръдка.
цитирай
19. sestra - Безмилостно не може и да бъде
12.06.2013 19:37
и как точно е това, че дисклексията или всяко друго качество като нея дава безценна перспектива.
цитирай
20. jabalka - Благодаря ти Сестра!:)
12.06.2013 19:50
sestra - Безмилостно не може и да бъде
19:37
sestra написа:
и как точно е това, че дисклексията или всяко друго качество за нея дава безценна перспектива.


по милост е - дар е тя!
цитирай
21. marrta - тези трудни думи...
13.06.2013 18:57
подсети ме за един много любим филм

http://giminibilibob.blog.bg/zabavlenie/2010/03/12/izkustvoto-da-si-istinski-i-izkustvoto-da-spodeliash.509505


Живка Василева е описала друга милост - синестезията

ВТОРНИКЪТ Е ЗЕЛЕН

Казвам, че вторникът е зелен,
а брат ми твърди, че е жълт,
до ярко червено се караме ,
влиза мама, сияеща в синьо,
/лъчисто синя е винаги мама,
а тате е топло оранжев/,
чете ни приказка, за да стане бяло,
а някои от думите са толкова шарени,
че искам да ги повтаря
докато ми се завие свят,
когато започне да ми сивее
знам, че ще стане лошо,
лекарят, който каза на мама,
че трябва да ни изпратят
в психиатрична клиника
беше жабешкотъмносив,
а другият, оранжевият, като тате
твърдеше, че това е просто
СИНЕСТЕЗИЯ.
цитирай
22. jabalka - Привет Марти- късни но сърдечни...! :)
13.06.2013 23:12
marrta - тези трудни думи...
18:57
подсети ме за един много любим филм

http://giminibilibob.blog.bg/zabavlenie/2010/03/12/izkustvoto-da-si-istinski-i-izkustvoto-da-spodeliash.509505


Живка Василева е описала друга милост - синестезията

ВТОРНИКЪТ Е ЗЕЛЕН

Казвам, че вторникът е зелен,
а брат ми твърди, че е жълт,
до ярко червено се караме ,
влиза мама, сияеща в синьо,
/лъчисто синя е винаги мама,
а тате е топло оранжев/,
чете ни приказка, за да стане бяло,
а някои от думите са толкова шарени,
че искам да ги повтаря
докато ми се завие свят,
когато започне да ми сивее
знам, че ще стане лошо,
лекарят, който каза на мама,
че трябва да ни изпратят
в психиатрична клиника
беше жабешкотъмносив,
а другият, оранжевият, като тате
твърдеше, че това е просто
СИНЕСТЕЗИЯ.




Да понякога е толкова различно , всъщност еднакво но различно прочетено... и различно разбрано! Богатият речников запас... виновен е понякога! :) по малко по някога е повече!
Благодаря ти за интересната провокация, спокойна нощ!
цитирай
23. marrta - Добро утро, ябълчице!
14.06.2013 07:25
Без умишлена провокация, по асоциация. Сетих се за филма, заради дислексията...По същество за стихчето - Ласкав Той:)
цитирай
24. jabalka - Добро утро и от мен Марта - Дора !:)
14.06.2013 12:40
marrta - Добро утро, ябълчице!
07:25
marrta написа:
Без умишлена провокация, по асоциация. Сетих се за филма, заради дислексията...По същество за стихчето - Ласкав Той:)

За, стихчето и приема, благодаря! Хубаво определение, оригинално!

Филма, ще погледна! Приятен петък! :)
цитирай
25. jabalka - В този петък аз промених милостта си в обич! :)
16.08.2013 13:26
Благодарение на всички Вас!
Благодаря!
Отново Ви почитам!
Мила
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jabalka
Категория: Поезия
Прочетен: 653039
Постинги: 311
Коментари: 4838
Гласове: 13507
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930